בשורה משמחת למעריצי סדרת הקאלט "חברים": חברת HBO שמה סוף לשמועות שהתרוצצו בעת האחרונה ברשתות, כשאישרו כי פרק איחוד של הסדרה המיתולוגית אכן ייצא לפועל. הפרק צפוי לכלול את 6 הכוכבים הראשיים של הסדרה, והוא ישודר במהלך חודש מאי.

כבר בשנה שעברה, התראיינה ג'ניפר אניסטון, כוכבת הסדרה, ורמזה כי ייתכן כי פרוייקט עתידי כזה אכן עומד על הפרק, כשאמרה כי "נשמח שפרויקט כזה ייצא לפועל, אבל אנחנו לא יודעים באיזו מתכונת זה יהיה. אנחנו מנסים לעבוד על משהו", אמרה ועוררה את תקוות המעריצים האדוקים. 

הסדרה, ששודרה במשך עשור, בין השנים 1994-2004, תחזור הפעם במתכונת שונה. הפרק לא יהיה מתוסרט ויתנהל כשיחה פתוחה בין יוצרי הסדרה לבין צוות השחקנים. הפרק יצולם בסט המקורי של האחים וורנר.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s happening….. @HBOMax @jenniferaniston @courteneycoxofficial @lisakudrow @mleblanc @_schwim_

A post shared by Matthew Perry (@mattyperry4) on

רעיון האיחוד נתקל ברגשות מעורבים הן בקרב מעריצים וכן בקרב מבקרי הטלוויזיה, שהביעו שמחה לצד תמיהה על הבחירה על איחוד בפורמט השונה מהסדרה האהובה והמוכרת. 

החדשות על האיחוד מגיעות לצד האירועים לציון השנה ה-25 לעלייתה לאוויר, שהוכיחו כי הטירוף סביבה חזר לשיאו, גם לאחר שנים מאז מועד ירידתה מהאוויר, כאשר מעריצים רבים השתתפו באירועים לציון האירוע ברחבי העולם.