מתיחות ברצועת עזה: כוחות הביטחון פתחו הבוקר (ראשון) באש אל עבר שני מחבלים שהתקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, והניחו מטען חבלה סמוך אליה. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה. בכלי תקשורת פלסטינים דווח כי שניהם נהרגו. בג'יהאד האסלאמי ובחמאס לנקום והביעו זעם על תיעוד של דחפור של צה"ל שפינה את גופת אחד המחבלים.

דובר צה"ל אישר את פרטי האירוע: "כוח צה"ל זיהה שני מחבלים שהתקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, והניחו מטען חבלה סמוך אליה. הכוח, שנערך בנקודה אל מול הזיהוי, פתח באש לעברם. זוהתה פגיעה".

התקרית החלה בסמוך לשעה שש וחצי, אז זיהתה תצפיתנית בחטיבה הדרומית של אוגדת עזה שני חשודים פלסטינים שהתקרבו על גבי אופנוע אל הגדר. בשלב מסוים ניגש אחד החשודים אל הגדר והניח מטען חבלה. לזירה הוקפץ כוח של חטיבת כפיר. החיילים ירו טיל נ"ט וכן ירי מנשק קל לעבר השניים. 

לפי דיווחים פלסטינים, צה"ל לא איפשר להוציא את גופות המחבלים מהזירה. דחפור צה"ל נכנס לשטח הפלסטיני בליווי טנק, כדי לקחת את הגופות, בזמן שפלסטינים ניסו לקחת את גופת אחד המחבלים. כוח צה"ל פתח בירי לעבר הפלסטינים, ולבסוף הדחפור הצליח לקחת את גופות שני המחבלים.