המשטרה חזרה בה מהבקשה לעצור את האסיר יניב (ניבי) זגורי בחשד לתקיפת סוהרים בתא המעצר בבית המשפט בבאר שבע. ההחלטה של המשטרה באה לאחר שנשיא בית המשפט השלום בעיר, השופט אלון גביזון, ייעץ למשטרה למשוך את הבקשה. לטענת המשטרה, זגורי תקף ביום חמישי סוהרים בעת ששהה בתא המעצר בבית המשפט בבאר שבע, ואף קילל ואיים עליהם. תחילה החשידה אותו המשטרה בעבירה של העלבת עובד ציבור, אלא שבבקשה להוצאת צו מעצר נגדו נטען כי תקף שוטרים.

בדיון שהתקיים בפני נשיא בית המשפט, תהה פרקליטו של החשוד, עו"ד חיים יצחקי, מה הוביל את המשטרה להגיש את הבקשה רק ביום ראשון, בעוד האירוע התרחש כביכול בחמישי ואיך קרה שהמשטרה מבקשת בקשה לעצור אותו כשמדובר באסיר המצוי בהפרדת יחיד. בשלב הזה הציע השופט גביזון לנציג המשטרה לאור עיון בתיק, למשוך את הבקשה. 

בעקבות האירוע הודיע זגורי באמצעות עו"ד יצחקי, כי הוא מתכוון להגיש תלונה ליחידה לחקירות סוהרים (יח"ס) בלהב 433 במשטרה וביקש מבית המשפט שיורה למשטרה לשמור את הסרטונים שתיעדו את המקרה המדובר. אלא שהשופט גביזון לא מצא להורות למשטרה לשמור את הסרטון מאחר והמשטרה שמעה לעצתו וביקשה את מחיקת הבקשה, אולם יחד עם זאת ציין השופט במרומז, כי מחובתה של היחידה החוקרת להגיע לחקר האמת ולכן מן הראוי שתשמור את הסרטונים.

"באשר לעתירת ב"כ החשוד כי המשטרה תתפוס במשמורתה את הקלטות המתעדות את האירוע מושא הבקשה, סבורני כי אין צורך ליתן החלטה שיפוטית בעניין נוכח מחיקת הבקשה שלפני, ומצופה מהמשטרה כי תפעל ותתפוס את אותם קלטות המתעדות את האירוע וזאת במסגרת בירור האמת" ציין נשיא בית המשפט בהחלטתו. 

זגורי, כזכור, עומד לדין בימים אלה בגין רצח שלושה אנשים, בהם עד המדינה טל קורקוס וגרושתו דבורה.