חברת החשמל והאלקטרוניקה ההולנדית Philips מציעה טכנולוגיית הארה חדשנית באמצעות סדרת הנורות וגופי התאורה Philips Hue המיובאת ארצה על ידי חברת טופ אודיו, שמאפשרת לצייד את הבית בתאורה חכמה ללא צורך בדבר מלבד הנורה והטלפון הנייד.

היתרון הגדול של נורות ה־Hue הוא שהן אינן מצריכות לשנות את מערך התאורה והתשתית בבית – פשוט להבריג החוצה את הנורה הישנה ולהחליפה בנורת LED אלחוטית, חכמה ומתקדמת, שהודות לטכנולוגיה אינטואיטיבית, מאפשרת חיבור בין הנורות וגופי התאורה לסמארטפון.

 תהליך ההתקנה אורך בערך שתי דקות (הברגת הנורה והתקנת האפליקציה), והוא נתמך גם על ידי הסייענים הקוליים השונים כגון גוגל ואלקסה. אפשר לסנכרן כמה נורות יחד באמצעות אפליקציות כמו גוגל הום או לרכוש מתאם מיוחד של פיליפס, סוג של האב המתחבר בקלות למודם ומסייע לשלוט על כל הנורות באמצעות אפליקציה ייעודית של החברה. 

לנורות החכמות שבסדרה ולגופי התאורה יתרונות נוספים: אפשר להתאימם לתרחישים שכולנו חווים ביום־יום, החל מהארה עוצמתית חזקה ופונקציונלית ועד לתאורה נקודתית, רומנטית ורכה.

 אפשר לדוגמה להפעיל אוטומטית את התאורה בכל ערב, 15 דקות לפני השקיעה בימים ראשון־חמישי ועוד מגוון אפשרויות, אפשר להפיץ עמן אלומת אור במגוון רחב של צבעים וגוונים וכן לעמעם ולהבהב. 

הנורות שבסדרה זמינות במבחר צורות, גדלים ודגמים - בהם אלה המזכירים בצורתם את נורות הפחם המעוצבות, גופי תאורה לסביבת החוץ ועוד. מחיר הנורה הוא 290 שקל בערך ואפשר להשיג אותה בטופ אודיו.