אמש התקיימה מסיבת התוכן השנתית של HOT לשנת 2020, בה רשת הטלוויזיה חשפה את התוכנית והעונות החדשות שלה לשנה הקרובה. בין הנוכחים באירוע היו בכירי תעשיית הטלוויזיה וטאלנטים ביניהם אופירה אסייג, שסיפרה ל"מעריב אונליין" על חווית העבודה עם רונאלדו, ההחלטה להכניס את בתה, אמילי, לתעשיית הבידור והחתונה המתקרבת של החבר הקרוב לשעבר, אייל גולן: "לא נראה לי שהמישהו נשאר בבית, כולם הגיעו לבוקר של 'הוט' ואני גאה להיות חלק מהוט".

ספרי לנו על החלק שלך בעשייה
"אני הפרזנטורית של 'הוט מובייל', והסוכנות שלי, ADD אמרו לי, 'זה לא משנה אם אתה ב'הוט' או ב'הוא מובייל' את באה, אז אני באה, מכל הלב".

איך היה בצילומי הפרסומת עם רונאלדו?
"זאת הייתה חוויה של פעם בחיים, לראות את רונאלדו במציאות, לשבת איתו, לדבר איתו, ללמד איתו כמה מילים בעברית, לגעת בכוכב הכי מדבר בעולם".

אופירה אסייג, כריסטאנו רונאלדו (צילום: צילום מסך)
אופירה אסייג, כריסטאנו רונאלדו (צילום: צילום מסך)

לימדת אותו להגיד "חמש"
"לא, לימדתי אותו להגיד 'חמש מאות', ו'מה ששלך - שלך' ו'הוט', אבל את זה הוא כבר ידע כי זה מילה בינלאומית, היה תענוג איתו, חבל שאין עוד פעם".

אולי גם תגישי משהו ב'הוט'?
"אני לא יודעת, אני כרגע אני פרזנטורית של 'הוט מובייל', עובדת ב'קשת', מגישה את 'אופירה וברקוביץ', מנהלת את ONE, עושה רדיו, לא יודעת אם יש לי עוד מקום, אבל אני נהנית מאוד".

לאחרונה חשפת את הבת שלך בפרסומת
"אני לא יודעת אם זה כזה, 'לאחרונה', אמילי משחקת בסדרה ב'הוט', ולא הבאתי אותה כי היא בבית הספר, והיא פרזנטורית של 'פילה קידס', וזה משהו שהיא הסכימה לו, כי אני לא עושה משהו שהילדים שלי לא מאשרים. היה מרגש, היא שיתפה פעולה, היא מכירה את המצלמות, את השאלות, את המיקורפונים, יש לה מה להגיד על כל דבר".

אופירה אסייג, אמילי מנקין, גילי מנקין (צילום: רחלי פרידמן)
אופירה אסייג, אמילי מנקין, גילי מנקין (צילום: רחלי פרידמן)

לך יצא לאורך הקריירה לחטוף הרבה אש, ודברים לא נעימים, לא חששת לחשוף אותה לעולם הזה בגיל כל כך צעיר?
"לא, אני לא יודעת אם בחיים יש פחות אש מהתקשורת, וזה מאוד חשוב שילד יסתדר בכל מצב ותמיד, ואם לא יש את אמא אופירה שתבוא אליה עד סוף העולם, יחפה על זכוכיות אם צריך. היא יכולה לנוח".

יש איזה עניין עם התקהלויות עכשיו
"יש לך קורונה? נפגשת עם קוריאנים? היית בים המלח, נצרת, מערת המכפלה, משהו?"

איך הם הספיקו כל כך הרבה בכל כך מעט זמן?
"באו, אתה יודע ארץ ישראל קטנה, עברו ממקום למקום. האמת - פחות להתנשק, פחות להתחבק".

קיבלת הזמנה לחתונה מאייל גולן?
"לא, די נעזוב את הנושא הזה. יצא לי מכל כיוון. ביי".