שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, התראיינה היום (שלישי) לרדיו כאן רקע, נשאלה לגבי האפשרות לחבור לממשלתו של בני גנץ, יו"ר כחול לבן, במידה וגוש הימין של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יגיע ל-61 מנדטים, והצהירה: "אנחנו לא הולכים לממשלת גנץ".

"יותר מזה" הוסיפה שקד והתייחסה לחברי ממפלגת תל"ם של משה בוגי יעלון, שנחשבת לאגף הימני של כחול לבן: "יועז הנדל וצביקה האוזר, ועוד שניים שם, הם המועמדים הראשונים לערוק אלינו אם יחסרו לנו שני מנדטים אבל אני מקווה שנצליח להביא 61 מנדטים גם בלעדיהם".

ח"כ יועז הנדל הגיב לדבריה של חברת מפלגת ימינה בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "איילת את אלופה. שבוע שעבר מש״ק דת, עכשיו מועמד לעריק (מה צריך לעשות כדי לעבור את המועמדות? להגיד שבדרום נפלא? החמאס אחים וביבי ישר, צנוע ומת על ימינה?) מחכה לשבוע הבא.. אולי אקבל קידום למש"ק מרגמות".

בהמשך הראיון הבהירה שקד כי "אין משא ומתן שמתנהל איתם אבל זה הסנאריו ההגיוני ביותר". כזכור, בחודש שעבר הודתה שרת המשפטים לשעבר כי הציעה, יחד עם ראש מפלגתה, נפתלי בנט, לח"כים הנדל והאוזר להצטרף למפלגת הימין החדש, עוד לפני שהתאחדה עם סיעות הבית היהודי והאיחוד הלאומי לימינה.