חברת הנדל"ן, ברדוגו גרופ, הנמצאת בבעלותו של היזם ליאור ברדוגו, דיווחה היום (שלישי) כי תקצה כ-250 מיליון שקלים, עבור רכישת קרקעות בעיר רחובות במהלך השנה הקרובה. 

מדובר בצעד משמעותי של החברה המציעה לבעלי קרקעות בעיר, הזדמנות לחתום על עסקה למכירת הקרקע שבבעלותם בהליך מהיר ומוסדר מול החברה. גם משרדי תיווך מקומיים יוכלו להשתתף בהצעות בתנאי שיציעו קרקע אחת ובלבד שתהיה להם בלעדיות מבעלי הקרקע. כל בעל קרקע אשר יהיה מעוניין בעסקה יוכל להציע רק קרקע אחת שברשותו. 

מהחברה נמסר כי הוקם צוות של מומחים בעלי ניסיון רב, המורכב משמאי מקרקעין, עורכי דין וצוות פיננסי, שיהיה אמון על בחינת הקרקעות שיוצאו לחברה ע"י בעלי קרקע ומתווכים, על מנת לעמוד ביעדים. בראש הצוות יעמוד הבעלים ליאור ברדוגו. עוד נמסר כי את הקרקעות שנרכשו תפרסם החברה בסוף חודש אפריל. 

יו"ר ובעלי החברה, ליאור ברדוגו, מסר כי "מדובר בהליך מיוחד ויוצא דופן של חברתנו שנולד כתוצאה ממלאי קרקעות עודף שקיים במרכז העיר רחובות ורצון החברה להמשיך ולהתבסס בעיר. זהו תהליך שאנו גאים להיות שותפים לו – יצירת מרחב אורבני מתקדם שיחדש את פניו של המרכז הוותיק, תוך שמירה על צביונו ויתרום לאיכות החיים של כל התושבים המתגוררים בסביבה".