שניים מהאומנים הגדולים, המצליחים והחשובים במוזיקה הישראלית, עם כ-45 שנות קריירה מוזיקלית הכוללת הצלחות רבות לכל אחד, ואינספור להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו, סוגרים מעגל אחרי 30 שנה ומופיעים שוב יחד על במה אחת.

בפברואר 1989 חברו לראשונה יהודה פוליקר וגידי גוב, למופע משותף לאחר שפוליקר הלחין את רוב שירי אלבום המופת של גידי גוב, "דרך ארץ", בהם: "כמעט סתיו", "פרח", "יורם", הלהיט הנצחי "שלל שרב" ועוד. 

כעת, 30 שנה אחרי, יסגרו השניים מעגל ויפגשו יחד על במה אחת במפגש פסגה אומנותי וחד פעמי. המופע ישלב וימזג בין חלק מובחר מהרפרטואר המוכר ביותר שלהם: "פחות אבל כואב", "יש אי שם", "התחלה חדשה", "עניין של זמן", "דברים שרציתי לומר", "נאחז באויר", "כלים שלובים", "רדיו רמאללה", "אין עוד יום", "משמרת לילה", "אני שוב מתאהב", "עיניים שלי", "יום שישי", "יו יה" ועוד.

גוב מסר: "פוליקר מרגש אותי תמיד כשאנו נפגשים על הבמה וחוץ מזה הוא גיטריסט פגזי ואני יש לי חולשה לגיטריסטים". פוליקר הוסיף: "אני אוהב ומעריך את גידי. יש לי זכרונות טובים מהמופע איתו לפני 30 שנה. היו לנו רגעים מצחיקים, שמחים, מרגשים ומהנים יחד על אותה במה. היה כיף איתו אז ואין לי ספק שיהיה לנו עוד יותר כיף היום. אני מצפה לחזור להופיע איתו".

גידי גוב ויהודה פוליקר, "פנים אל מול פנים": 4.6, יום חמישי, מופע פתיחת פסטיבל ישראל בריכת הסולטן, ירושלים 13.6, מוצ"ש, אמפי קיסריה