הערב (שלישי) הגיע לסיומו הריאליטי הבישול של "רשת 13", "משחקי השף". בתום אירוע גמר ארוך במיוחד שחולק לשני משדרים, אמש והערב, נבחרה המנצחת הגדולת של התוכנית: אבישג לוי.

לוי הגיבה לזכייה ואמרה: "אני מאוד נרגשת להיות במעמד הזה, הניצחון הזה לא מובן מאליו ועבדתי קשה על מנת להשיג אותו. אני חושבת שזה היה קרב הוגן וכל המשתתפים בו היו ראויים. אני רוצה לומר תודה לכל מתמודדי התוכנית. לשף שלי אסף גרניט על הרוח הגבית והאמונה ולכל אנשי המעטפת מאחורי משחקי השף, אתם מדהימים. תודה!"

מי שהגיעו לגמר הם המתמודדים:

עדן דויד – מהנבחרת של השף יוסי שטרית, אסף גרניט כינה אותה באודישנים  ״אסף גרניט בבת״, היא דמות אנרגטית במיוחד, אשת העולם הגדול: הייתה בכל העולם כדי לחקור אוכל, ללמוד ולבשל במקומות רחוקים, חצתה את איטליה, ביקרה בספרד, פורטוגל, מרוקו, תאילנד ווייטנאם, כדי לחקור אוכל, עבדה במסעדות מישלן ופתחה בלוג אוכל וכל זה כשהיא בת 25 בלבד! השפים כולם העבירו אותה פה אחד באודישן. עדן שפית באייבי בלינקולן בת"א ובקרוב תהיה סו-שפית במקום.

אבישג לוי – מהנבחרת של אסף גרניט, בת 24 מתל-אביב, מחוברת לאדמה ולטבע, היא נערת הפרחים של העונה, היא הכינה לשפים פרחי קישוא ממולאים, שהשפים כל כך אהבו וכינו אותה "ים של שקט", בשלב האודישנים. כל השפים בחרו להעניק לאבישג סכין ולהעביר אותה לשלב הבא פה אחד. היא בישלה בסנטה קטרינה והייתה סו-שף שם, היא מתעסקת במטבח מקומי ועכשווי, היא אומנית בישול מופלאה.
 
אליעד דנון – מהנבחרת של השף אסף גרניט, מוכשר ובולט, בן 27 מראשון לציון, בן לשני הורים בעלי קריירה צבאית, למד בישול מסבתא שלו, עבד אצל שפים מפורסמים כמו יוסי שטרית, שגב ואצל מאיר אדוני. באודישן שלו למשחקי השף זכה למחמאות על המנה שהגיש. לאחרונה הוא הצטרף למסעדת מונדו 2000, רסטו קלאב קונספטואלי.