המנה לא הצליחה: בחודש אוקטובר 2019 השיקו זכייניות ערוץ 2 לשעבר לוחות שידורים חדשים הכוללים פורמטים טריים ותוכניות שחזרו בעונות חדשות. התוכנית שהוותה קלף המנצח עבור "רשת 13", הריאליטי "משחקי השף" בהנחיית מירי בוהדנה עם פאנל השופטים שכולל את אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית וארז קומורובסקי, הצליחה להביא לזכיינית נתוני צפייה יפים במשך החודשים הארוכה בהם שודרה, והגיעה אל קו הסיום עם מספר לא גבוה במיוחד, אך בכל זאת הצליחה לרשום ניצחון.

ביום ראשון שודר החלק הראשון של גמר "משחקי השף" וקיבל  12.6 אחוזי רייטינג בלבד. החלק השני ששודר אמש, לא הגיע לנתונים להם ודאי ציפו ברשת וקיבל 14.8 אחוזי רייטינג בלבד, אך הצליחה לרשום ניצחון בגלל שיבוץ של תוכנית לקט אצל המתחרה.

"מועדון לילה - המיטב" של "קשת 12" גרפה 9.5 אחוזים בלבד. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "עד כאן" שקיבלה 2.8 אחוזים. מי שנגסה בנתונים של הזכייניות הייתה ליגת האלופות בערוצי הספורט שקיבלה 8.2 אחוזי צפייה.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.2 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 6.3 אחוזים ואת "שווה כסף" עם שרון גל שקיבלה 7.5 אחוזים.