השר יריב לוין הצדיק את נוני מוזס ו"ידיעות אחרונות" וסתר את דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך העדות שמסר במשטרה במסגרת תיק 2000 (שיחות נתניהו ומוזס) - כך נחשף הערב (שלישי) ב"חדשות 13".

לוין אמר בחקירתו: "אני חושב שהמצב הזה הוא לא בסדר. זה יקריס את כל העיתונות חוץ מ"ישראל היום", אתה לא יכול להתחרות תחרות אמיתית בגוף שפועל ללא מטרות רווח ועם כיסים עמוקים. ידיעות צודקים, הם נלחמים מלחמת קיום. דיברצי עם נוני ואמרתי לו 'אני חושב שאתה צודק'. אני סובל בישראל היו ומצבי בידיעות הרבה יותר טוב. אמרתי לנתניהו: 'אני כל כך קרוב אליך, ותראה איך הם בישראל היום מתעלמים ממני'. נתניהו אמר לי 'תדבר עם מתי טוכפלד שיעשה עליך כתבות'".

עוד עולה מהתמלילים כי לוין סתר את דבריו של נתניהו, שנשמעו בהקלטות שיחותיו עם מוזס, לפיהם שוחח עם לוין על מנת לקדם את "חוק ישראל היום". דבר הפגישה מופיע גם ביומנו של נתניהו, אך לוין הכחיש את קיומה. כאשר אמר לו החוקר כי או שהוא משקר, או שראש הממשלה משקר, ענה לוין: "לא, אני אומר לך מה שאני יודע, אני מה יש לי להסתיר. אם כבר, ראש הממשלה".

לוין אף האשים את חברתו למפלגה, השרה מירי רגב, כי "חצתה את הקווים" לאחר שבעבר שירתה את מוזס, וקידמה לכאורה את חוק ישראל היום תמורת סיקור חיובי ב"ידיעות". "פעם מירי רגב הגישה גרסה קודמת לחוק ישראל היום, תראו את הסיקור שהיא קיבלה בידיעות אחרונות באותה תקופה", אמר לוין.