ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הערב (שלישי) בכנס הליכוד במגדל העמק את ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן). נתניהו אמר כי אשכנזי נשמע אומר "אמירות מזעזעות" על האוכלוסיה הדרוזית בהקלטות שיחותיו עם היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, אך לא חשף את תוכנן. אשכנזי הגיב בציוץ בטוויטר והאשים את נתניהו בשקרים.

"אתמול בני גנץ אמר שהוא ימנה את גבי אשכנזי לשר הביטחון שלו. זו הבטחה ריקה כי כשהקלטות של אשכנזי ומנדלבליט יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר הביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה. יש שם דברים קשים מאוד אבל חלק מזערי מהם התפרסם והם קשים מאוד. המאמץ שהוא עושה למנוע את פרסום הקלטות הללו. אם כחול לבן מדברים על שקיפות, תפעלו לאלתר לחשוף את קלטות אשכנזי מנדלבליט והציבור יראה וישפוט לבד", אמר נתניהו. 

"שמעתי שיש דבר לא פחות חמור שאשכנזי אמר באותן הקלטות, אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם עם גורלנו. אני לחמתי לצד דרוזים, אני חייב את חיי שקיבלתי מגיבור ישראל סלים שופי בפעולה שעשיתי מעבר לקווי האויב, אני לעולם לא אשכח את זה, ושלחתי אותם גם אל הקרב. ביקרתי אותם בביקורי תנחומים של משפחות שכולות, ולשמוע רמטכ"ל שאומר דברים כאלה נגד בני העדה זה דבר מקומם ומזעזע. אני אומר לגנץ ואשכנזי עכשיו, תתביישו לכם, תגנו את הדברים הללו מיד!", המשיך.

"צו איסור הפרסום מונע ממני לפרט את מה שנאמר שם אבל אני חושב שכל אזרח בישראל שיודע את חובתנו לעדה היה מצטרף גם כן. לכן אני דורש את פרסום הקלטות הללו ועוד לפני הבחירות", סיים נתניהו את דבריו.

"שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין", הגיב אשכנזי בטוויטר.