לדעת אנשים רבים, הנוזלים שיוצאים מגוף האדם הם פסולת מגעילה ומזהמת, אבל עבור צעיר אחד מבריטניה, מדובר בתוסף תזונה חיוני. הארי מטאדן, תושב המפשייר שבבריטניה, שותה 200 מ"ל מהשתן שלו על בסיס יומי בטענה שזה מבריא אותו מדיכאון, מעורר אצלו אנרגיות חיוביות והופך את המוח שלו לחד יותר. בראיון שנתן לאתר "Sun", סיפר הארי בן ה-32 כי בנוסף לשמירה על תזונה ואורח חיים בריא, שתיית השתן הוא המשקה האולטימטיבי לריפוי ומניעת מחלות. לטענתו, בזכות שתיית השתן שלו הוא מרגיש ונראה צעיר יותר.

למרות העובדה שמומחים טענו בעבר כי אין שום ערך טיפולי לשתיית שתן, הארי טוען שהוא מרגיש בריא, שמח יותר וחכם מתמיד. פרופסור הנרי וו, מנתח אורולוגי מאוניברסיטת סידני, אמר: "אין שום הוכחות מדעיות המצביעות על כך שלטיפול בשתן יש ערך טיפולי. מי ששותה את השתן שלו לא עושה יותר מאשר ללעוג לעצמו", אך זה לא מה שעצר את הארי.

הארי החל לשתות לראשונה את השתן שלו לפני ארבע שנים, לאחר שחש בדיכאון וחולשה פיזית. "הפעם הראשונה ששמעתי על טיפול בשתן היה כשקראתי ספר של מרתה כריסטי בשם 'הרפואה המושלמת שלך'. תמיד הייתי עם ראש פתוח ואהבתי ללמוד בנושא שיפור ועזרה עצמית והתחלתי להיות בריא יותר. הייתי משוכנע שזה שווה ניסיון ולאחר שעשיתי זאת, הרגשתי הרמה מיידית באנרגיה ושירדו ממני עננים כבדים של דיכאון", סיפר.

לאחר מכן, הארי הצטרף לקבוצות שונות לטיפול בשתן בפייסבוק כדי ללמוד עוד על כוחות הריפוי של שתיית שתן. "נהייתי אובססיבי לזה, בלשון המעטה, ולמדתי לאהוב את הטעם", סיפר. הארי שותה בכל יום בערך 100-200 מ"ל מהשתן שלו והוא משתמש בו אפילו כמעניק לחות לעור ומעסה את החומר על פניו וגופו. לטענתו, מדובר במוצר אנטי-אייג'ינג אולטימטיבי.

כעת, הארי מקווה לחנך אנשים רבים יותר לטיפול בשתן והוא אף כתב שני ספרים בנושא. הוא אמר: "אני צופה בעתיד הקרוב כי כל בית ברחבי העולם ישתמש בשתן כדרך לגיטימית לטיפול, למניעת מחלות יומיומיות או דחיפה אנרגטית או לריפוי פצעים וחבורות. אסור לסמוך רק על רופאים ותרופות, עלינו להתחיל לטפל בבריאות שלנו כבר היום ובכל יום למשך שארית חיינו, ובדרך זו אנו יכולים למנוע מחלות כמו סרטן, אלצהיימר, דמנציה, מחלות לב ושבץ.