תאונת דרכים קטלנית בשוק: ילדה כבת 7 נהרגה, ועוד ארבעה בני אדם נפצעו הערב (רביעי) מפגיעת רכב ברחוב הרצל, סמוך לשוק ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים, בהם אמה של הילדה שנהרגה, שנפצעה באורח בינוני, ושלושה פצועים שנפצעו באורח קל, ופינו אותם לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים.

בהמשך, נמסר מבית החולים אסף הרופא, כי מותה של הילדה נקבע במרכז הרפואי. מבדיקה ראשונית עולה, כי הנהג הפוגע, תושב רמלה, ככל הנראה איבד שליטה על רכבו והחליק. הנהג נפצע בתאונה באורח קל ועדיין מקבל טיפול בבית החולים. במסגרת הטיפול התבצעו בדיקות דם כדי לבדוק אם היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. המשטרה עורכת את כל הבדיקות גם על רכבו, מדגם BMW ספורט. במידת הצורך, כשיובא מבית החולים להיחקר, המשטרה תשאיר אותו במעצר, ותבקש להאריך את מעצרו.

חובש רפואת חירום במד״א פאדי אלוהא, סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. כתוצאה מהתאונה ברז כיבוי נשבר ומים רבים זרמו בזירה. שתי נפגעות, אישה כבת 30 וילדה כבת 7, שכבו על המדרכה כשמצבן בינוני וקשה והן סובלות מחבלות בגפיים, ושלושה נפגעים נוספים, שני גברים בני 60 וגבר בן 23 התהלכו בסמוך כשמצבם קל. הענקנו להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ ובאמבולנסים של מד״א אל בתי החולים תוך המשך טיפול רפואי".