חמישה ימים לבחירות: נכנסים ליישורת האחרונה בקמפיין: חמישה ימים בלבד לפתיחת הקלפיות, ראשי המפלגות הגדולות מסירים את הכפפות ומחדדים מסרים - בעיקר האחד נגד השני. בכנס המפלגה שהתקיים הערב (רביעי) בראש העין, תקף יו"ר כחול לבן בני גנץ את ראש הממשלה: "נתניהו – אתה מרעיל את ישראל. תבין - עליי לא מאיימים. לא חמאס, לא חיזבאללה, לא איראן ובטח שלא אתה. אז אני לא מדבר כמוך - ביג דיל. בזמן שאתה לקחת שיעורי משחק בניו יורק אני הגנתי על המדינה הזו. ובניגוד אליך אני עדיין מבקש לעשות זאת".

גנץ אף חזר להתייחס ישירות אל כתבי האישום של נתניהו, ככל הנראה בניסיון להחזיר את הנושא לסדר היום: "בנית והצמחת סביבך תרבות של פשע. תרבות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. ובשביל מה? כדי שבן דודך, ירוויח מיליונים מהצוללות? כדי שאתה תרוויח מיליונים מעסקת המניות? היום אנחנו מגלים שאתה מפעיל את שר המשפטים, כדי לקבור את הפרשה עד הבחירות. רק כדי להימלט ממשפט ולהעביר את חוק ההימלטות".

יו"ר כחול לבן סיכם ועקץ את יריבו סביב אופי מנהיגותו ומגוון הדעות הלוקה בחסר במפלגתו: "לקחת את תנועת הליכוד המפוארת והפכת אותה לתיאטרון הלאומי. מדי יום אני שומע את חבריך לליכוד, שהפכו לשטיח תחת רגליך, מקריאים סיסמאות הזויות ושקריות. אני בטוח שהם מתביישים. אתה מאלץ אותם להתנהג כחבורה של פחדנים! גנרלים ואנשים ראויים הפכו בובות בצבא של הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים".


בליכוד לא התרגשו מההתקפה וחזרו על הקריאה לעימות:
בכנס בחירות של מפלגת הליכוד אשר התקיים בירושלים, עלה לנאום יו"ר המפלגה וראש הממשלה בנימין נתניהו, שכצפוי התייחס לדברי יריבו והגיב במתקפה משלו: "שמעתי את בני גנץ אומר שאנחנו מפרקים את החברה הישראלית. אנחנו שומעים אותם מסיתים יומם ולילה נגדנו ומתלוננים על הסתה. הם מסתירים את האמת והאמת הפשוטה היא שאנחנו במרחק שני מנדטים מניצחון".


נתניהו שב וחזר על המסר המרכזי שלו במסע הבחירות, לפיו בני גנץ יקים ממשלה בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת, כשמאחוריו קריקטורה המציגה את ח"כ אחמד טיבי סוחב על גבו את גנץ: "כדי להגיע ל-61 , אין לכחול לבן אלטרנטיבה, רק לקחת את טיבי ואת עודה. הם לא יפעלו בעזה כי טיבי יגיד לגנץ: לא ולא. הם לא יחילו את הריבונות הישראלית על כל היישובים ביהודה ושומרון, כמו שהבאתי יחד עם הנשיא טראמפ. הם לא יעשו את זה. גנץ לא יעשה כלום כי טיבי לא יתן להם".

בעמוד הטוויטר של "הליכוד" אף פורסמה תגובה מטעם המפלגה לדבריו של יו"ר כחול לבן: "גנץ נראה מאוד לא רגוע הערב. אנחנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל. פוליטיקה זה תחום קשה, תפקיד ראש ממשלת ישראל - קשה הרבה יותר. גנץ פשוט לא יכול".