תיתבע ב650 אלף שקלים? עובדת נוספת שהועסקה בעבר במעון ראש הממשלה בירושלים החליטה להגיש תביעה כנגד שרה נתניהו ומשרד ראש הממשלה, על סך 650 אלף שקלים ובגין התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, סבל ופגיעה בשם הטוב. כך חשף הערב כתב המשפטים גיא פלג במהדורת "חדשות 12".

לפי החשיפה, העובדת - העונה לשם הבדוי ס', עבדה במעון הרשמי בבלפור תקופה של כחמישה חודשים בטרם פיטוריה ועזבה את התפקיד במהלך חודש נובמבר האחרון. עוד סופר כי עוזרת הבית הינה עולה חדשה מצרפת והיא אם לחמישה ילדים וסבתא לשבעה נכדים. 

העובדת תיעדה את ימי האימה, כפי שהיא מתארת אותם, ביומנה האישי ואף חשפה אותו בכתב התביעה שהוגש: "אי אפשר לחיות עם פסיכופתית. באחד הימים שכחתי לזרוק את שקית הזבל והיא צרחה עליי. ביקשה שאלך להתקלח, אמרה שאני מלוכלכת וטיפשה, צחקה על היותי גרושה, איימה עליי שתתבע אותי. באחד הימים אפילו ראש הממשלה ביקש ממנה להפסיק - היא נכנסה לטרנס, שכבה על הרצפה וצרחה כמו מטורפת, רעדה מעצבים ואמרה שזה בגללי".

עורך דינה של המתלוננת, אופיר שמשון, מסר בתגובה לפרסום הפרשה: "מדובר בהעסקה פוגענית ובסביבת עבודה מאיימת מאין כמותה. למרשתי יומן אישי מפורט, הקלטת שיחות והתכתבויות עם גורמים שונים במשרד רה"מ המודעים להתעמרות החמורה של הגב' נתניהו. אנו בטוחים כי בית הדין ישים סוף להתעללות הידועה לשמצה במעון הרשמי".