תקופה ארוכה סמכתי על יצרניות הטלפונים הניידים שיספקו לי אוזניות שיהיו מותאמות מספיק להאזנה למוזיקה דרך המכשיר - אבל תמיד התאכזבתי, כי היה חסר בהן מרכיב אחד חשוב (אף שהיו מעוצבות היטב): הן לא מנעו חדירת רעש.

לפני שבועיים קיבלתי לידיי את האוזניות האלחוטיות של מותג האודיו הסיני TaoTronics. הנחתי שמדובר בזוג אוזניות יקר, שכן בהשוואת מחירים קצרה באינטרנט מצאתי שזוג אוזניות אלחוטיות המכסות את האוזן עולות כמה מאות שקלים, אם לא כמה אלפים (תלוי באיכות).

ואכן, לאחר שימוש יומיומי התברר שאיכות השמע וההבטחה לבידוד רעשים לא אכזבו. ההרגשה הייתה שמדובר בזוג אוזניות יקרות מאוד. אבל אז נחשפתי למחיר, העומד על לא יותר מ־360 שקל. 

דגם ה־BH060 למד להכיר את הטלפון שלי מהר, התחבר בלי בעיה לחיבור הבלוטות' ברגע שזה הופעל בקיצורי הדרך בפאנל ההגדרות של הטלפון הנייד (מסייע מאוד בעת רכיבה על אופניים, למשל).

לאחר שלושה ימים של שימוש, בלי ששמעתי בהם אף מכונית שצפרה לי ברחוב, האוזניות עדיין לא היו זקוקות לטעינה. כשהצטרכתי לטעון אותן, פחות משעתיים הספיקו לי כדי למלא כ־80% מהסוללה.

למי שנוסע ברכבת מדי יום או מתכוון לנסוע לטיול ארוך שבמהלכו יעבור סמוך למטוסים ולכבישים סואנים, האוזניות האלה הן מצרך נהדר, ובתג מחיר ששווה לסט אוזניות מקביל בז'אנר החוטי (ושוודאי אינו מתהדר בבידוד רעשים ברמה כזו – 96% מהרעש החיצוני). ההחלטה לקנות אותן עלולה להיות כמעט קלה מדי. 

כמובן אפשר גם לנהל באמצעות האוזניות האלה שיחות טלפון והן לא רק מספקות איכות שמע HD אלא גם מצוידות במיקרופון מובנה. את האוזניות ניתן להשיג ברשת המחשבים KSP, המרושתת בפריסה ארצית.