אף אחד לא רוצה להעניק לילד שלו שם שבעוד כמה שנים ייהפך למטאפורה של שם ישן ועתיק. כולנו רוצים שהבן שלנו יגדל ויהפוך לגבר עם שם שכיף לקרוא בו, שנשמע טוב היום וימשיך להישמע כך גם בעתיד. אז מהם השמות לבנים שלא מתיישנים? הנה כמה רעיונות עבורכם.

יאיר
השם יאיר הוא קלאסיקה. שם שתמיד כיף לבטא ולשמוע. כזה ששרד את מבחן הזמן ולא נכנע לתהליך ההתיישנות. חוץ מזה, שאם אתם פחות בעניין של קיצורי שמות, יאיר הוא השם המושלם עבור הילד שלכם, שם שאי אפשר לקצר אותו ויבטיח שלילדם יקראו בדיוק בשם שלו.

דן
אם אתם בעניין של שם על זמני וגם ממקורות קדומים, דן הוא השם המתאים לגבר הקטן שלכם. עם השם דן אפשר גם לשחק, כך שאם אתם בכיוון של שמות חיבה, דן זה השם הבא.

ליאור
בעולם המודרני, נכנסו ויצאו הרבה שמות שאת חלקם כבר שכחנו ואת חלקם הפכנו לכינוי לאנשים מבוגרים. השם ליאור לעומתם, ממשיך לבעוט ולהוביל כשם מדהים, צעיר ומרענן. אז אם אתם אנשים של מודרניזציה ולא רוצים שהשם של הילד שלכם יהפוך למיושן, פשוט תקראו לו ליאור.

נועם
השם נועם הוא יוניסקס, כזה שמתאים גם לגברים וגם לנשים, וזה בדיוק מה שמשאיר אותו כל כך פופולארי וחדשני. חוץ מזה, נועם הוא אחד השמות שהכי כיף לבטא. אז תעשו כיף גם לילד שלכם וגם לעצמכם ותקראו לו נועם.

אור
חוץ מהמשמעות הכיפית שיש לשם אור, תהיו בטוחים שהוא לא יתיישן. אור תמיד נשאר פופולרי, קליל, זורם ומתגלגל. אז אור הוא אחלה רעיון לשם כיף. כיף זאת ההגדרה.

סאני
גם השם סאני הוא יוניסקס, וכהמשך לאור, איזה כיף זה שלילד שלכם קוראים שמש. השם סאני הוא שם חדש שיבטיח לכם שהשם של הילד שלכם תמיד יישאר מודרני ומפתיע. אז אל תתלבטו יותר מידי, סאני הוא ללא ספק השם האולטימטיבי עבור הבן שלכם.

מאיר
יש שמות שנתפסים כשמות עוצמתיים, כאלו שהיו תמיד שם של אגדות. מאיר הוא ללא ספק אחד מהם. שם שעדיין פופולרי ומתחדש בכל פעם מחדש. נשאיר אתכם עם ההחלטה האם להיכנע להגיה המלעילית שלו או להתעקש על הגיה במלרע. 

אלון
מכירים את זה שאתם שומעים שלמישהו מבוגר קוראים בשם מסוים ופתאום הוא נשמע לכם צעיר בלפחות עשרים שנה? אז אלון. אלון הוא אחד השמות הכי צעירים שיש, ותמיד יישאר כזה.

אז בהצלחה בבחירת השם, אנחנו בטוחים שתגיעו להחלטה הנכונה!