הדלפות נוספות מלשכתו של גנץ: ישראל בכר, אחד השמות המוכרים והמוערכים ביותר בשוק יועצי התקשורת, אשר שימש בעבר כיועצם של בנימין נתניהו ונפתלי בנט ומי שנחשב לאחד מאדריכלי הקמת מפלגת כחול לבן ולשיווקו של גנץ כמועמד לראשות הממשלה - צוטט בהקלטות נדירות שנחשפו במהדורת "חדשות 12".

בקטעי השמע שפורסמו, ציטט בכר את עומר ינקלביץ', חברת הכנסת מרשימתו של גנץ ומי שנחשבת למקורבת במיוחד ליו"ר המפלגה: "היא אומרת שהוא טיפש, אפס מאופס שאסור שיהיה ראש ממשלה". עוד מדבריו של בכר: "זו סכנה גדולה מאוד, הם (צמרת כחול לבן) יגרמו לחוסר החלטה נכונה, יעצרו תקיפה באיראן אם מדינות העולם יחליטו על כך. אין לבני גנץ אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לעם ישראל".

מסיעת כחול לבן נמסר בתגובה: "צר לנו שתעשיית השקרים מבית היוצר של נתניהו ממשיכה לפעול גם הערב. בעוד יומיים בקלפי הבחירה היא בין כחול לבן לארדואן". כמו כן, גורמים במפלגה העריכו כי כבר לאחר הבחירות הקרובות תסתיים מערכת היחסים המקצועית בין היועץ ישראל בכר לבני גנץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו לפרסום הקלטות. לדבריו: "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש הממשלה, ושהוא מסוכן לבטחון ישראל!". כמו כן, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התייחס אף הוא לפרשה: "אני מכיר היטב את שני המועמדים, מול אויב, בחפ"קים ובדיונים מבצעיים. יש לגנץ האומץ לקבל החלטות, ובענין שיקול וניקיון הדעת - אני סומך על גנץ יותר מאשר על נתניהו, לבטח כשביבי מרוכז במאמץ להיחלץ מאימת הדין".

ח"כ גבי אשכנזי הגיב לפרסום בחשבון הטוויטר שלו: "אני מכיר את בני 40 שנה, היינו יחד ברגעים המורכבים ביותר. הוא תמיד פעל בקור רוח וללא מורא. כך הוא ינהג כשידו תהיה על ההגה של המדינה".

ח"כ יאיר לפיד: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".