סדקים בגוש הימין? בחדשות 12 פורסם הערב (חמישי) כי ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, הוקלט מתבטא נגד מצביעי ש"ס והמחנה הלאומי, ותוקף את משפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפגישה פוליטית שנערכה בין בחירות מועד א' ל-ב' הגיע בנו של יו"ר ש"ס, ינקי דרעי, ללשכתו של ח"כ גדי יברקן, אז איש כחול-לבן כדי לבדוק את סיכוייו לעבור צד. בהקלטה שנחשפה במהדרות החדשות נשמע דרעי אומר כי הוא "בא רק כדי להכיר אותו".

בנוסף, העלה תיאוריה לפיה איילת שקד דחקה ביו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן לדחוף לבחירות רביעיות כדי לחזור לפוליטיקה: "'בבלפור מאמינים בזה במאה אחוז, בבלפור יש פרנויות הזויות, הם נגררים לפרנויה ברמה שהם יוצרים את הסכסוך, זה חטא הפחד. בבלפור לא מאמינים למילה של בנאדם''.

ינקי דרעי הוסיף והתייחס לשיחה בינו לבין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו: "יאיר פלט לי 'אולי אתם עושים קומבינות', אבא (אריה דרעי) התעצבן, אז נאלצתי לשקר לו. אמרתי לו שהוא (יאיר) לא שמע את זה בבית".

על האסטרטגיה של ש"ס אמר: "כולם יודעים שאנחנו בסוף נשב איפה שצריך. ידענו שהציבור רוצה את ביבי והלכנו עם זה עד הסוף. הציבור שלנו לא יסלח לנו אם בגללנו תקום ממשלה אחרת. אבל, אם תקום ממשלה אחרת ואנחנו נהיה חייבים להיכנס אליה, זה כבר משהו אחר. פעם הבאנו את רבין ובא אוסלו. בגלל זה לא מוכנים לסלוח לנו".

על ציבור בוחריו אמר דרעי: "הציבור שלנו נהיה ימני מפגר. בינינו אפשר לשבת עם גנץ אותו דבר כמו שיושבים עם ביבי, אם מזיזים את לפיד הצידה, אבל הציבור שלנו רוצה את ביבי".

תגובת ינקי דרעי: "הגעתי לפגישה עם ח"כ גדי יברקן, על פי הזמנתו, לסייע לפניות בענייני העולים מאתיופיה והשיחה גלשה לשיחה פוליטית ודברי רכילות עם עוזרו. יברקן ביקש להתייעץ ואני הבעתי את דעתי בעניינים שונים. צר לי ששיחה אישית שלי צולמה והקלטה כדי לנסות לפגוע באבי, השר אריה דרעי. הדברים שאמרתי הינם רק על דעתי ואינם משקפים כלל את דעתו של אבי".