הקלטות חדשות מהמעון בבלפור: בשיחה מוקלטת שפורסמה בין ד"ר צבי ברקוביץ', רופא המשפחה של הזוג שרה ובנימין נתניהו לבין ס', לשעבר עובדת במעון ראש הממשלה, אשר סיפורה התפרסם לפני כחודשיים בגין התעמרות שספגה מהגברת שרה נתניהו. בשיחה שפורסמה במהדורת "חדשות 12" מתואר כיצד נשלח הרופא כדי לשכנע את ס' שלא להגיש תביעה נגד המשפחה, ואף מספר לה על דרכי ההתמודדות שלו עם התנהגות המשפחה בכלל והגברת נתניהו בפרט.

בתחילת ההקלטה נשמעת ס' כשהיא אומרת "השפילו אותי גם בשבוע האחרון, היא זרקה אותי למטה בבוטקה לנקות", ברקוביץ' הגיב כי הוא מצטער לשמוע על כך וס' הוסיפה "בכיתי, אפילו לשתות לא נתנו לי, עבדתי בקור". הד"ר ענה כי "את יודעת שראש הממשלה לא מעורב בדברים האלה, וגם לא יודע על כך" והעוזרת משיבה "הוא אדם מדהים, מדהים מדהים. אין לי כלום נגדו".

בהמשך מוסיף ברקוביץ': "את יודעת שאם פוגעים באשתו אז פוגעים גם בו בעצם, את יודעת את זה וזה מה שרוצים כולם.
פשוט צריך להשתדל לא לפגוע בגברת, לא כדאי כי אם פוגעים בגברת פוגעים בבעל שלה, ואני מתנצל בשמה אם זה מה שהוא עשה ומבטיח לך שלא יקרה שום דבר בהמשך".

בתגובה לכך, ס' תוהה ומתייעצת עם ד"ר ברקוביץ' מה לעשות, והוא משיב: "לא לדבר. אם את צריכה עזרה תעשי כמוני - אל תדברי עם אף אחד אף פעם. יכולים להתקשר אליי 50 עיתונאים, ואני לא אדבר איתם. אומר שאין לי מה להגיד. העובדת תוהה "אז מה מציעים לי איזו עבודה או משהו? מה הם מציעים לי?" וברקוביץ עונה: "מהמשרד? לא יודע, אני יכול לדבר. אני ברומניה אני חוזר בעוד יומיים אני אוכל לדבר".

אמש פורסם כי עובדת נוספת לשעבר במעון בבלפור החליטה להגיש תביעה כנגד אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, בגין התעמרות בעבודה בתקופה בה הייתה מועסקת אצל הזוג נתניהו. פרקליטה של העובדת, עורך הדין אופיר שמשון, מסר בתגובה: "מרשתי פוחדת מאוד, היא סובלת מחרדות מאז הסתיימו יחסי העבודה. חוששת בגלל ההתעמרות בסביבת העבודה וסובלת מהפרעת דחק פוסט טראומטי".