מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט ברחבי העולם ומגיעה למדינה נוספת במפרץ הפרסי: מרוץ האופניים "טור האמירויות" המתקיים בדובאי בוטל הלילה (שישי) לאחר חמישה שלבים בעקבות חשד לשני מקרים של הידבקות בנגיף הקורונה. בין הקבוצות שהשתתפו באירוע הייתה הקבוצה הישראלית "סטראט אפ ניישן ישראל", שהתבקשה ביחד עם יתר הקבוצות המתחרים להישאר במלון במרכז דובאי כדי לעבור סדרת בדיקות שיקבעו האם ישנם מקרי הידבקות נוספים.

גם על יבשת אפריקה לא פסח הנגיף שממשיך להתפשט, זאת כאשר מקרה ראשון של הידבקות נרשם הלילה בניגריה, הידועה כמדינה המאוכלסת ביותר ביבשת.

בתוך כך דיווחו הרשויות בסין כי 44 בני אדם מתו ביממה האחרונה לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. על פי הדיווח, 41 מתוך 44 מקרי המוות אירעו במחוז חוביי, המהווה את המוקד להתפרצותו של הנגיף. בנוסף דווח, כי 327 בני אדם נוספים נדבקו בווירוס הקטלני. עד כה נדבקו בנגיף 78,824 בני אדם בסין ומתו 2,788. 

אמש דווח כי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בקוריאה הדרומית דיווח על 256 מקרי הידבקות חדשים ביממה האחרונה. מניין הנדבקים במדינה חצה זה מכבר את רף ה-2,000 ועומד נכון לעכשיו על 2,022 ומניין הקרבנות עומד על 13 בני אדם. במקביל מסר שר הבריאות הצרפתי כי מספר הנדבקים בנגיף בצרפת הכפיל עצמו בתוך יממה והגיע ל-38. 

עוד קודם לכן דווח על מקרה ראשון של קורונה שהתגלה בהולנד, לאחר שאזרח המדינה חזר מביקור באיטליה, המהווה מוקד מרכזי להתפרצות המחלה נכון לרגע זה. מוקדם יותר פרסמו רשויות הבריאות בדנמרק כי אותר אדם ראשון החולה בנגיף במדינה ונשלח לבידוד ביתי, לאחר שחזר מחופשת סקי בצפון איטליה.

גם באסטוניה דווח על מקרה ראשון של הידבקות במחלה, כאשר אותר גבר המגלה את תסמיני הנגיף לאחר ששב מאיראן, כך פרסמו כלי תקשורת רוסים, כשהם מצטטים גורמים רשמיים במדינה, לפיהם מדובר על תושב קבע שהוא למעשה אזרח איראני. כמו כן, דווח על מקרה הידבקות נוסף בנורווגיה, ואדם ששב מסין נשלח לבידוד ביתי. על פי רשויות הבריאות במדינה, החולה לא מגלה את תסמיני המחלה וקיימת סבירות נמוכה כי ידביק אנשים אחרים.