גורמים ברשות הפלסטינית הכחישו הערב (שבת) כי הם מקיימים קשרים עם הממשל האמריקאי, בנוגע לתכנית השלום שהציע הנשיא דונלד טראמפ לאחרונה במזרח התיכון. ההכחשה הגיעה בתגובה לדבריו של שגריר ארה"ב דיוויד פרידמן, שאמר מוקדם יותר לרשת אל-ג'זירה כי ממשל טראמפ מנהל שיחות "חשאיות" עם כמה גורמים פלסטיניים. פרידמן לא חשף את זהותם של הפלסטינים המעורבים בשיחות לכאורה עם הממשל האמריקאי. הוא גם אמר כי יש הכרה בכך שחלקים מתוכנית טראמפ טובים לפלסטינים: הפיתרון של שתי מדינות, בירה פלסטינית במזרח ירושלים, מחבר את הגדה המערבית עם רצועת עזה והשקעה בתשתיות והגדלת גודל אדמות המוצעות לפלסטינים.

הרשות הפלסטינית, המחרימה את ממשל טראמפ מאז דצמבר 2017, חודש ההכרה האמריקאית בירושלים כבירת ישראל, חזרה על דחייתה של תוכנית המאה והכחישה קיום ערוצי שיחות עם הממשל האמריקאי. מזכ"ל אש"ף סאיב עריקאת התייחס לנושא: "אני קורא לפרידמן לחשוף את שמו של הפקיד הפלסטיני שנמצא בקשר עם ממשל הנשיא טראמפ". בהתייחסו לדיבורים של פרידמן על בירה פלסטינית, אמר עריקאת שתוכנית טראמפ "קבעה שאפשר לקרוא לאבו דיס וכופר עקב כבירת פלסטין."

עוד הוסיף עריקאת: "מזרח ירושלים, בירת פלסטין, היא העיר העתיקה של ירושלים, כולל הרם אל-שריף (מקדש נובל), כנסיית הקבר, מוסררה ורחוב סלאח אדין. שקרים ועיוותים של אחד מחברי 'קונספירציית המאה' מטרתם להיכשל".

דובר ממשלת הרשות, איברהים מילהם, ציין כי נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן חזר על דחיית הפלסטינים את תוכנית המאה של טראמפ בנאום בפני מועצת הביטחון באו"ם, וקרא להקים מנגנון רב מפלגתי לקיום ועידה בינלאומית לשלום במזרח התיכון. סיעת הפת"ח בממשל עבאס הכחישה אף היא קיום קשרים עם ממשל טראמפ.

דובר הפת"ח, אוסאמה קוואסמה, התייחס לתוכנית השלום של ממשל טראמפ: "אין בה שום דבר טוב והיא לא יכולה לשמש בסיס לשיחות לפתיחת תהליך פוליטי אמין". קוואסמה אמר כי כל דיבור על מדינה פלסטינית "אינו אלא הונאה. אין קשרים עם הממשל האמריקאי". עוד הוסיף: "העמדה הפלסטינית ברורה ותקיפה: אנו רוצים לקיחת חסות רב-צדדית בינלאומית עם הקוורטט (ארה"ב, האיחוד האירופי, האו"ם ורוסיה) בתפקיד מרכזי, ושהאו"ם יתן התייחסות רציפה להליך הדיאלוג".