יום לפני הבחירות, ראשי המפלגות הגדולות ממשיכים בבליץ הראיונות, כאשר הבוקר (ראשון) היה זה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהצהיר בכאן ב' כי הוא צופה עריקות מכחול לבן לליכוד במקרה שבו הוא לא יקבל את תמיכתם של 61 חברי כנסת. "אם לא אשיג 61 מנדטים יהיו הפתעות", אמר נתניהו, שהוסיף: "גדי יברקן הוא לא היחיד". בראיון שהעניק לרדיו "קול ברמה" תקף רה"מ את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואמר כי "הדברים שלו נגד החרדים עברו את הגבול של אנטישמיות". 

איך אתה משתמש בנתן אשל בשביל השליחויות הכי רגישות שלך?
"אלו דברים דוחים, הוא התנצל בפניי ואמר שהוא מצטער. בהקלטה הזו הוא דיבר בלי ידיעתי". 

הוא ימשיך לעבוד איתך?
"הדברים האלה דוחים, הוא לא עובד מטעמי זמן רב. הוא לא פעל מטעמי ולא דיבר מטעמי, הוא דיבר בניגוד לדעתי. אני מאמין שהוא עשה טעות גדולה ושצריך למצוא דרך לטפל בזה. אתה מדבר איתי על אשכנזים וספרדים - אני בוחל בזה".

אתה רומז שלגנץ יש בעיה קוגניטיבית כי הוא מתבלבל בשמות.
"גנץ חלש. אני לא רומז שהוא סכנה למדינה, היועץ שלו אומר שהוא סכנה למדינה". 

אתה במרחק קצר מהישארות בלשכת רה"מ, לפי הסקרים. אם זה יקרה, מה יהיה המהלך הראשון שתעשה - מו"מ על עסקת טיעון או חקיקת החוק הצרפתי?
"לא זה ולא זה".

מה אתה חושב על מכתבי הבכירים לשעבר בצה"ל נגדך?
"יש להם עמדת ברורה, הם בשמאל, והם יכולים להגיד. זו זכותם. כשאני הולך בבסיסי צה"ל התמיכה היא עצומה".

בהתייחס לטענות של כחול לבן, לפיהן הוא מעודד הסתה חמורה, אמר נתניהו כי "במפלגתו של גנץ קוראים לי 'ארדואן', הם מדברים על הסתה? זה איום ונורא. אני לא אומר שהוא היטלר, הוא חדל אישים, אבל לא היטלר".

על הטענה שבליכוד אחראים להקלטת היועץ לשעבר של גנץ, השיב: "זה קשקוש מוחלט. הוא פוטר כי אמר את האמת בחדרי חדרים, זו עדות מבפנים, אני מתפלא שלא פרסמו לפני כן".

כשנשאל על הציוצים של בנו יאיר בטוויטר, אמר: "הוא אדם עצמאי, אני מאוד אוהב אותו, לפעמים אני אוהב את מה שהוא כותב ולפעמים לא".

"אשמח אם בן גביר יפרוש"

בראיון נוסף שהעניק, כאמור, ל"קול ברמה" תקף נתניהו את ליברמן, ואמר כי "הדברים שלו על החרדים עברו את הגבול של אנטישמיות. הוא לא יהיה בממשלה שלנו. הוא מפיל סדרתי של ממשלות הימין. מה הטעם? הוא חבר לשמאל, ולכן הוא לא מעניין".

בהתייחס לדבריו של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לפיהם נתניהו חזר בו מסיכום על מפלגתו, בנוגע לפרישתה, אמר רה"מ: "אני חושב שזה יהיה דבר נפלא (אם הוא יפרוש), כי לשרוף 80 אלף מנדטים כשאנחנו ממש נוגעים בניצחון.. אז ברור שאשמח אם הוא יפרוש".

לפי הפרסומים אתה עצרת את הפרישה שלהם?
"יש הרבה אינפורמציה ודיסאינפורמציה. בקיצור, אם אפשר להביא לפרישתו זה דבר חשוב, כי אסור לשרוף 80 אלף קולות. המחנה הלאומי לא יסלח לו אם לא ננצח הפעם". 

יש ניסיונות מצדך לפנות אליהם?
"כל הזמן אני אומר להם - גלו אחריות. אני מבין את התסכול שלהם, אבל אנחנו ממש נוגעים בניצחון. תאר לך שלא ננצח בגלל כמה עשרות אלפי קולות שהלכו לעוצמה, שבכל מקרה לא יכולה להיות בכנסת. מצביעי עוצמה צריכים להצביע למפלגות אחרות". 

בהתייחס לדרישות עוצמה יהודית, אמר: "ממילא אני רוצה לפנות את חאן אל אחמר ולהוריד את אחוז החסימה. אנחנו בודקים את זה כרגע".

מאיפה יש לך 300 אלף קולות כדי לנצח?
"זה מה שהיה. בבחירות הקודמות לא הלכו להצביע כי אמרו להם שאני מנצח בכל מקרה או כאלה שאמרו להם שאי אפשר לנצח. אנחנו כרגע נמצאים כפסע מניצחון, חסר לנו מנדט. אם כל אלה שתומכים בנו יילכו להצביע ננצח. אם נהיה ב-60, אני אביא את ה-61. אל תשאל אותי מאיפה. בפעם הקודמת לא היה ח"כ כמו יברקן שעזב. אחד עזב, אני חושב שיש עוד אפשרויות".