סוקרי חדשות 13 ו-12, פרופ' קמיל פורס ומנו גבע, התייחסו הבוקר (ראשון) בתכנית של אילה חסון ב-103FM להיערכות לקראת מדגמי הבחירות, והסכימו כי "יכולים להיות שינויים ברגע האחרון".

"מפלס הלחץ עלה, אבל מה שאנחנו מחכים לו הוא לראות מה קורה עם שיעורי ההצבעה, ואחר כך דברים קטנים כמו מה יקרה בקלפיות המדגם", אמר פרופ' פוקס בפתח דבריו, והוסיף: "בבחירות הקודמות היו 70%. אני מתכוון לשיעורי הצבעה דיפרנציאליים. כלומר, מה שחשוב זה שיעורי ההצבעה במפלגות הגדולות. אנחנו מדברים על גושים". גבע הצטרף לדבריו, ואמר כי "שיעורי ההצבעה יכולים להיות מכריעים, אבל השאלה היא באיזה צד יבואו יותר להצביע". 

אפשר להעריך לאן זה הולך? יש שינוי מאז הסקר האחרון?
פוקס: "אי אפשר לדעת. אנחנו עושים סקר כרגע ועדיין לא קיבלנו תוצאות. בחדשות 13 אמר ספי עובדיה שיש תבהלה בגוש הימין, כך שאולי יהיו שינויים".
גבע: "אי אפשר לדעת. צריך להבין שסקרים משקפים מגמות, הייתה תקופה ארוכה בלי שינויים. בסוף, השורה התחתונה היא שאין הכרעה, וזה הדבר הכי חשוב כרגע. יכולים לחול שינויים, נראה בסקר האחרון אצל קמיל ואצלי". 

בדרך כלל, מה השוני בין תוצאות הסקר האחרון לבחירות?
פוקס: "יכולים להיות שינויים די גדולים, אלא שהפעם אנחנו לא צופים שיהיו מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה, בשונה מהבחירות הקודמות". 

אין מפלגה בסכנת הכחדה?
גבע: "כרגע לא". 
פוקס: "אני מקווה שלא יהיו הפתעות ברגע האחרון".