אחת השאלות הגדולות של הבחירות מחר, תהיה מה יעלה בגורלה של הרשימה המשותפת, כשברוב הסקרים היא מקבל ת14 מנדטים. ברשימה כבר הצהירו יותר מפעם אחת שהמטרה שלהם היא שבנימין נתניהו לא יהיה ראש הממשלה. יו"ר הסיעה, ח"כ אחמד טיבי, נשמע הבוקר (ראשון) אופטימי לקראת הבחירות, ובשיחה עם אילה חסון וגולן יוכפז ב-103FM, הוא מצפה לאחוזי הצבעה גבוהים במגזר הערבי: "כל יום שעובר ההרגשה משתפרת".

אילה: כי מה?
"יש יותר תמיכה, תהיה עליה בשיעור ההצבעה בקרב הציבור הערבי ואני מקווה שנחצה את שיעור ה-65%".

אילה: על כמה מנדטים מדובר?
"אנחנו נוגעים ב-16 מנדטים".

אילה: ואז? רק אופציה אחת יש מבחינתכם, לא לממשלת נתניהו וכן לממשלת גנץ נכון?
"האופציה הראשונה, השניה והשלישית זה משותפת חזקה. זה יוצר משוואה חזקה שאף אחד לא יכול להתעלם ממנה. אנחנו רוצים אכן להסיר את בנימין נתניהו מהזירה הפוליטית, מדובר בפוליטיקאי שהשמיץ והסית הכי הרבה נגד הציבור הערבי, ואנחנו חושבים שטוב שהוא לא יהיה ראש ממשלה. לאחר מכן אנחנו נעשה הכול כדי להביא לשינוי במפה הפוליטית בישראל".

אילה: נתניהו אמר שדיבר עם רופאים מהמגזר הערבי על נגיף הקורונה.
"הווירוס היחידי שנתניהו מכיר זה וירוס הגזענות שהוא המחולל שלו. וירוס ההסתה של בנימין נתניהו מסוכן לא פחות".

גולן: אתה חושב שזה יכול לפגוע בכם?
"בהחלט כן, שמועות, אנחנו מצפים להודעות וואטסאפ. הרשימה המשותפת אמרה תיזהרו משמועות. כך אמר גם משרד הבריאות, אני חוזר על מה שמשרד הבריאות אמר".

אילה: אני רוצה להבין, נוח לך לתמוך בממשלה של גנץ אבל בלי ליברמן?
"אני לא אכנס עכשיו למה תעשה הרשימה המשותפת, מדובר במפלגה, רשימה של 4 מפלגות, אני יו"ר הסיעה ולכן אני לא יכול, וזה לא בסדר שאגיד פומבית מה דעתי. אנחנו נהיה יותר חכמים לאחר שהתוצאות יפורסמו, נשב ונחליט מה טוב לציבור שלנו ומה טוב למערכת הפוליטית".