סוטה מתועב, שהתעלל מינית בכלב של חברו בזמן שהתבקש להשגיח עליו, הואשם במעשה מגונה וקיבל עונש מאסר בפועל למשך 30 חודשים. הבחור המופרע, אנדרו פלנגן בן ה-37 מאוקספורד שבבריטניה, נתפס לאחר שצילם את ההתעללות החולה בה אילץ את כלב הרוטווילר לבצע מעשה מיני

לפי הדיווחים ב"אוקספורד מייל", המקרה התגלה כאשר המשטרה פשטה על ביתו בספטמבר 2018, וגילתה במחשבו האישי 515 תמונות של ילדים ובעלי חיים שעברו התעללות מינית, מתוכן ארבע תמונות בהן נראה פלנגן מקיים יחסי מין עם הכלב של חברו. בנוסף, מצאה המשטרה כי פלנגן השתמש במונחי חיפוש שהיו מכוונות לתמונות מגונות, כמו "הארדקור לפני גיל העשרה" וחיפושים אחר ילדים בני חמש.

פדופיליה ברשת, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
פדופיליה ברשת, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

עו"ד ג'יימס ריילי, מטעם ההגנה, אמר כי פלנגן סבל מ"דיכאון וחרדה קיצוניים וחמורים" ונטל תרופות לאבחון HIV. לדבריו, פלנגן חווה "התקפים של מחשבות אובדניות כתוצאה מכך" ותיאר אותו כ"בחור טוב שביצע את העבירות החמורות בגלל נקודת השפל שהיה נמצא בה". מר ריילי הוסיף כי פלנגן היה מבועת מהמחשבה שיכנס לכלא.

במתן גזר הדין, השופט נייג'ל דאלי העביר ביקורת קשה על פלנגן וטען כי אין שום הסבר תמים לביצוע עבירות אלה, במיוחד אם מדובר באדם אינטיליגנט. "החזקת תמונות מגונות של ילדים, ואתה אמור לדעת זאת כי אתה אינטלגנט, לפני שהתמונות האלה יכולות להתקיים צריך להיות ילד שנעשים בו מעשים חמורים של תקיפה, ולעתים קרובות הילד הזה נמצא במצוקה קשה. התמונות האלה לעולם לא ייעלמו והן יהיו שם כל עוד יש לנו את האינטרנט זמין", אמר השופט.