שלוש שעות לסגירת הקלפיות, והמפלגות משקיעות את השעות האחרונות במאמצים לגייס קולות, במה שמכונה "קמפיין הגעוואלד". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע למעלה אדומים, בעקבות מה שמגדירים בליכוד "שיעורי הצבעה נמוכים ביהודה ושומרון". נתניהו צייץ בטוויטר: "דיווח חירום: אחוזי הצבעה נמוכים ביו״ש, אילת, טבריה, נתיבות, מגדל העמק, קרית גת, קרית אתא. ליכודנקים צאו להצביע זה בידיים שלכם!".

בכחול לבן מתמקדים בערי המרכז והשרון, שם לטענתם שיעור ההצבעה נמוך מדי. יאיר לפיד צייץ בטוויטר: "תל אביב תתעוררי. אחוזי הצבעה נמוכים, אם לא נכריע לא נוכל להקים ממשלה וביבי ישאר בשלטון".

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, קיים שיחות טלפון עם מצביעים, בהן אמר: "על פי כל הנתונים שיש לנו, הליכוד חזק מאוד - סביב 37 מנדטים. המשמעות הטובה היא שנתניהו הוא ראש הממשלה הבא של ישראל. עכשיו, צריך למקד את קולות הימין לימינה לצידו. כל קול טב׳ הולך גם לנתניהו אבל מוודא שנתניהו יוכל להשאיר אותנו בביטחון ובמשפטים, שנהיה השותף הגדול".

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי פרסם פנייה לפעילי השטח של המפלגה: ״אנחנו בצרה גדולה! הנתונים מראים שהליכוד גודל על חשבון ש״ס. תתעוררו עכשיו".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני במטה המרכזי של המפלגה בבני ברק: "המערכת משומה רדומה. האדישות הזאת בציבור שלנו תעלה לנו הלילה ביוקר. אני מבקש ממכם צאו להצביע! בנפשינו הדבר. זה כבר לא סיסמה, זה יהדות או כלום חלילה!".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) צייץ: "בניגוד לדיווחי הימין אין עליה גדולה אצלנו. בשלב זה זה 2-3% בלבד. זה לא מספיק. חייבים יותר".