נאום ניצחון לילי: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לנאום בפניי פעילי הליכוד, במטה המפלגה שהוקם בתל אביב. כשהוא מלווה ברעייתו שרה, עלה נתניהו לבמה והתקבל בתשואות במשך דקות ארוכות: "משנכנס אדר מרבין בשמחה - ואיזה שמחה יש לנו הלילה. זה לילה של נצחון ענק. מבקש להודות לראש המטה הארצי ישראל כץ ולאחראית האירועים מירי רגב. תודה לכל חברי הכנסת. כל אחד מכם לקח מגזר וכך ניצחנו", החל את דבריו.

עוד הוסיף נתניהו: "זהו ניצחון כנגד כל הסיכויים כי עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו. יריבינו אמרו "תם עידן נתניהו". אבל בכוחות משותפים הפכנו את הקערה על פיה - הפכנו את הלימון ללימונדה. עברנו עיר עיר, שכונה שכונה, כל רחוב, חרשנו את הארץ. פגשנו אתכם פנים אל פנים, דיברנו איתכם. חלק מהם נדרשנו לשכנע, את הרוב לא. הם נתנו בי ובנו אמון - כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות מדינת ישראל - בכל התחומים".

בהתייחסו לפגישותיו הדיפלומטיות בעולם, בדגש על כינון היחסים עם מדינות ערב: "טיפחנו קשרים שלא היו לנו עם מנהיגי העולם. ראיתם את סודן, ואת צ'אד, אזרבייג'ן וקזחסטן. ואני אומר לכם שזה קצה קצהו של הקרחון - נשיג הסכם שלום עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות. אינני מדבר בעלמא, יש דברים בגו, וזו רק שאלה של זמן, לא הרבה זמן, אך רק אנחנו יכולים לעשות זאת".

עוד הוסיף: "ראינו את כל שבטי ישראל חוזרים לליכוד - אחינו ואחיותנו מהעדה האתיופית, ממדינות חבר העמים. יחד הצלחנו לשכנע כי ראו ששינינו את מעמדה של ישראל בעולם וראו שהפכנו את ישראל למקום שטוב לחיות בו:". בהתייחסו להבטחה מפרסום עסקת המאה על החלת הריבונות: "אנחנו לא מסתפקים בזה, אנחנו מתכוונים להחיל ריבונות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן. קידום ברית הגנה היסטורית עם ארצות הברית והבאת רפורמות ענק בכלכלה להפחתת יוקר המחיה".

בתוך כך, נתניהו הספיק לשוחח עם מפלגות בלוק הימין במטרה להקים קואליציה וממשלה שמורכב מסיעות המחנה הלאומי. לאחר פרסום תוצאות המדגמים התקשר רה"מ ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יהדות התורה, יעקב ליצמן. 

בלשכת נתניהו חוגגים את תוצאות המדגמים

יו״ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט אמר בעקבות תוצאות המדגמים כי ״הימין ניצח, אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לצורך הקמת ממשלת ימין לאומית. סיעת ימינה תישאר מאוחדת, וכבר מחר נקיים ישיבת סיעה ראשונה. אנו מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה בה נמשיך לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, נמשיך להעניק גיבוי לחיילי צה״ל ונשמור על ארץ ישראל ועל ערכי הימין״.

שר התקשורת, דודי אמסלם: "יש פה ניצחון משפטי. אם לא היו רודפים את נתניהו, אני לא בטוח שזו הייתה התוצאה. אנשים לא מקבלים את מה שאומרים פה באולפנים. רוב הראנשים שהצביעו חושבים כמוני. תפרו לו ארבעה תיקים. זו הייתה הצבעה רגשית". 

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ': "‏ערב גדול למדינת ישראל. מודה לאלפי בני ובנות הציונות הדתית שלקחו אחריות על מדינת ישראל ומחנה הימין, ירדו אל השטח בהמוניהם, והביאו הישג אדיר. הרוח הגדולה הזו תתורגם בעזרת השם לממשלה לאומית טובה לישראל. ממשיכים בכל הכח ביחד קדימה!".

ח"כ איילת שקד: "ניצחון אדיר לימין. נקווה שקולות החיילים יכריעו ויאפשרו להקים ממשלה לאומית. הציונות הדתית התגייסה למערכה ואלפי מתנדבים צעירים ומבוגרים עם דבקות במטרה ונחישות פעלו לאורך כל היום בערים השונות. הדמוקרטיה הישראלית חזקה ותוססת והעם הכריע - ממשלת ימין בראשות נתניהו.