בליכוד חגגו הלילה את ההישג המסתמן בבחירות, וכבר החלו לחפש עריקים ממפלגות אחרות על מנת להבטיח 61 מנדטים לגוש הימין. יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, רמז בתכנית של אילה חסון ב-103FM כי בליכוד כבר החלו לנהל מגעים עם חברי כנסת מהמרכז-שמאל, על מנת להביא לעריקתם לגוש הימין: "מדברים עם לא אחד ולא שניים. מאמין שאם נגיע ל-60 תהיה ממשלה". 

דובר הליכוד, יונתן אוריך, חיזק את דבריו בגלי צה"ל ואמר כי הוא "מאמין שדי בקרוב נמצא את הצלעות החסרות מהגוש השני, כבר יש מגעים עם מספר ח"כים".  

מיקי זוהר, עם שניים (עריקים) יהיה לכם קשה יותר להקים ממשלה?
"כן, אחד זה הרבה יותר ריאלי והגיוני. האמת היא שאין בעיה, אני חושב שאם בסופו של יום יהיו לנו 60 מנדטים, אנחנו נקים ממשלה ונמנע בחירות רביעיות". 

אבל אם זה עומד על 59 זה פחות ריאלי?
"זה הופך להרבה יותר קשה ומורכב. אני חושב שזה יקרה יחסית מהר כי הגוש שלנו סגור הרמטית ואין אפשרות להזיז אף אחד". 

תגיד את השם.
"אני רק יכול לומר שיש, לא אופציה אחת ולא שתיים. בסופו של יום, מי שיחליט למנוע את הבחירות הרביעיות האלה וייקח חלק בהרכבת ממשלה - לא יראו בו בוגד". 

יש מו"מ בכלל?
"אני פועל בשבועיים האחרונים בנושאים הללו ואמשיך לפעול גם בשבועיים הקרובים". 

בראיון בגל"צ הוסיף זוהר: "אבוי לבית משפט שיסתור בפניו של העם ויאמר לו 'אתה לא קובע'. זה יוביל אותנו לבחירות נוספות שיביאו לנו יותר מ-60 מנדטים - שיגרמו לביטול הדברים האלו".

לדבריו, "הציבור אמר שמה שעשו לנתניהו זו שגיאה עצומה של מערכת המשפט שנגררה אחרי השמאל והתקשורת. הוא מאס ברדיפה אחרי רה"מ. נקים ממשלה גם אם יהיו לנו 59".