למרות התפשטות הקורונה, בעולם הערבי הביעו עניין בבחירות הבלתי מוכרעות בישראל. העיתונים הפלסטיניים הביעו עניין בתגובות הפלסטיניות לתוצאות הבחירות בישראל, עם פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה השונים. "הבוחר הישראלי אמר כן לכיבוש ולגזענות", כך צוטט של מזכ"ל אש"ף סאיב עריקאת בעיתונים הפלסטינים. "אל-איאם" ו"אל-חיאת אל-ג'דידה" פרסמו את תוצאות המדגמים והדגישו כי הרשימה המשותפת קרובה למנדט ה-15 שלה בכנסת.

"נתניהו מוביל וזקוק למנדט אחד להרכבת הממשלה. 60 מנדטים לימין, 52 לשמאל-מרכז וליברמן יחליט מי ינצח", הייתה הכותרת של העיתון "אל-קודס".

האתר הסעודי "אילאף" התייחס להודעת עריקאת, לאחר הבחירות בישראל, ובה אמר כי "אם ישראל תספח אדמות פלסטיניות – הדבר יוביל לאלימות". במאמר פרי עטו של כתב האתר בארץ, מג'די חלבי, נאמר: "נתניהו - שעשוי להיפסל על ידי בית המשפט העליון בשל האישומים נגדו - לא ירכיב ממשלה בגלל הערבים, וגנץ - שנכשל בגיוס הליברליים והמרכז - לא יכול להרכיב את הממשלה בלי הערבים. שני המנהיגים פעלו בצורה גזענית נגד האזרחים הערבים, והדירו אותם, כאשר הם מסיתים את הציבור היהודי מהאפשרות לפגיעה בזהות הלאומית של המדינה היהודית".

אל ג'זירה (צילום: צילום מסך)
אל ג'זירה (צילום: צילום מסך)

ערוץ "אל-ערביה" הסעודי עקב אחר הבחירות. בכותרת באתר נכתב: "נתניהו חוגג 'ניצחון בבחירות'.. אך אין רוב לשלטון". הכותרת של "אל-ג'זירה" הקטארי, שגם הוא ליווה את יום הבחירות, הייתה: "ניצחונו היה מעל למצופה.. נתניהו חוגג את הניצחון בבחירות".

ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, שעקב מקרוב אחר הבחירות בישראל, כתב בכותרת באתר: "נתניהו לאחר זכייתו בבחירות: אני לא אומר סתם שנשיג הסכמי שלום עם מדינות ערב".

''אל מיאדין'' הלבנוני (צילום: צילום מסך)
''אל מיאדין'' הלבנוני (צילום: צילום מסך)