בצל ספירת 90% מהקולות, נשמעים דיווחים במערכת הפוליטית הטוענים למגעים ראשוניים אפשריים להקמת הממשלה הבאה. גורמים בגוש הימין אמרו למעריב היום (שלישי) כי מפלגת העבודה והיו"ר עמיר פרץ, הם כיוון אפשרי, משום שרבים בקואליציה מחשיבים אותו לחוליה החלשה בגוש המרכז-שמאל.

בתגובה לדיווח ביחס להשערות הללו בבלוק הימין, גורמים במפלגת העבודה-גשר-מרצ הגיבו בחריפות וטענו בתגובה כי "אנחנו חלק ממחנה המרכז-שמאל, אנחנו מחויבים לערכינו, כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד". 

כזכור, ראשי גוש הימין נפגשו היום עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בלשכתו בירושלים, לאחר שמוקדם יותר היום נפגש רה"מ עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, על רקע נתוני ההצבעות המעידים על יתרון משמעותי לגוש הימין. הפגישה בין דרעי ונתניהו נמשכה כשעה וחצי, ובמהלכה עסקו השניים בהרכב הממשלה הבאה ובאפשרויות העומדות על הפרק. מנגד, סיעת כחול לבן התכנסה אחר הצהריים ברמת החייל בתל אביב לישיבה ראשונה לאחר פרסום תוצאות האמת. "מנתונים שקיבלתי עכשיו, אנחנו קרובים למנדט ה-61", אמר השר דרעי.

בתום הפגישה נמסר מהליכוד: "ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם ראשי המחנה הלאומי. בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל. עוד סוכם כי לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו - רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו".