בבילון: אופציות ב־583 אלף שקל לפינטו

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, אריק פינטו, שמונה במהלך ינואר ליו"ר דירקטוריון חברת בבילון, יקבל עבור תפקידו 576 אלף אופציות ואפשרות להקצאת 288 אלף אופציות נוספות בשווי כולל של 583 אלף שקל. בנוסף, הוא ייהנה משכר כדירקטור, וכן מהחזר הוצאות שוטפות.

בבילון נשלטת על ידי קרן ההשקעות אלפא (30.3%) שבבעלות שאול דישי, ומנוהלת על ידי שי אוזון. היא פועלת בתחומי הטכנולוגיה, ובעיקר בפרסום באינטרנט. למרות הרקע של פינטו בתחום הפיננסים כמנכ"ל בנק הפועלים, הוא מנוסה מאוד גם בתחום הטכנולוגיה והיה אחד האחראים לקפיצת המדרגה של הבנק בתחום זה.

בנק מרכנתיל דיסקונט מעלה הילוך במימון הרשויות

הנהלת בנק מרכנתיל דיסקונט מנצלת את רכישת בנק מוניציפל כדי להעלות הילוך בכל הנוגע למימון רשויות מקומיות. יו"ר דיסקונט שאול קוברינסקי, מנכ"ל מרכנתיל שוקי בורשטיין ומנהלים בכירים בבנק, השתתפו בכנס "מוני־אקספו", שהתקיים בשבוע שעבר במרכז הירידים. 

"השלמת מיזוג מוניציפל למרכנתיל תאפשר לתת מעטפת שירותים ומוצרים פיננסיים משודרגים העונים על כל הצרכים הפיננסים", מסרו קוברינסקי ובורנשטיין, "למרכנתיל יש יכולת למתן שירותי בנקאות פרונטליים, במקביל לערוצים דיגיטליים מתקדמים עם תפיסת שירות גבוהה".

דיסקונט מקדם כנס פיננסים לנשים

בנק דיסקונט יערוך מחר כנס פיננסי שיעסוק בנושאים כלכליים הרלוונטיים לנשים. את הכנס תוביל יהודית בן לוי, מומחית בנושא מגדר ופיננסים בדיסקונט.

מטרת הכנס - להציף פתרונות לצמצום פערים כלכליים בין נשים וגברים. המשתתפות הבולטות באירוע כוללות את יעל ארד, יהלי אדמתי, עדינה בר־שלום, חנה רדו ועוד. הכנס יועבר בשידור חי בפלטפורמה דיגיטלית.

מחסני תאורה משקיעה מיליון שקל בסניף בנוף הגליל

רשת מחסני תאורה מתרחבת לגליל, ומשקיעה מיליון שקל בפתיחת סניף קונספט בנוף הגליל (לשעבר נצרת עלית). הסניף נפתח השבוע, והמבקרים בו יזכו למבצעים והנחות משמעותיות במשך כל החודש הראשון לפעילותו.

עופר סנטר נוף הגליל, שבניהול רוחה אבקסיס, הינו מתחם קניות פתוח המשתרע על שטח של 17 אלף מ"ר. הוא נפתח בספטמבר 2006 ונחשב למרכז הקניות הגדול באזור. איציק חיימוב, מבעלי מחסני תאורה: "בחנות יש חידושים ופתרונות לתאורת הבית, הגינה וחללי עבודה".