לא זזה: עם פתיחת טבלאות ההימורים לפני כחודשיים, ישראל התברגה במקום ה-30 הנמוך והמאכזב. עם הזמן וככל שנחשפו יותר ויותר שירים, ופרסום הבחירה בעדן אלנה, טרם בחירות השיר, היא הצליחה לטפס למקום ה-20 בטבלה, שם היא נמצאת גם כרגע.

לאור העובדה שישראל מוקמה במקום ה-20 לפני בחירת השיר שייצג אותה, התקווה היתה כי עם חשיפתו אתמול היא תמשיך ותטפס מעלה אך דבר זה לא קרה,  והיא אף ירדה למקום ה-21 לכמה שעות.

יש לציין כי אי העליה בשלבי הטבלה מאוד מפתיעה, במיוחד לאור העובדה שהתגובות מחובבי האירוויזיון ברחבי אירופה היו חיוביות מאוד לשיר הנבחר "feker libi".

מאחר ולא כל השירים נבחרו עדיין, אין להתייחס לטבלה כאל דבר מוחלט וצריך לזכור שאחד האלמנטים המשפיעים ביותר על המקום ההימורים הללו, היא ההעמדה וההופעה של השיר בביצוע הסופי שלו. הופעה חזקה יכולה להקפיץ שיר שמדשדש במקומות הנמוכים כפי שקרה לקפריסין בשנת 2018 עם השיר פואגו המוכר לכולנו.

עדן אלנה: "לנטע הייתה אג'נדה, אני חומה וזה ה-METOO# שלי"

הזמרת אלני פוריירה התמקמה תחילה גם היא בתחתית טבלת ההימורים, אך עם חשיפת ההופעה על הבמה היא זינקה היישר אל המקום הרביעי. ככל שעבר הזמן היא ונטע שלנו תפסו את שני המקומות הראשונים, כל פעם מישהי אחרת היתה במקום הראשון והשניה במקום השני.

 לכן אולי עדן אלנה עלולה להיות מאוכזבת מעט מהמקום הזה כרגע, אבל היא יכולה להתנחם שעוד הכל יכול להשתנות.