דובר מד"א זכי הלר התראיין לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM התייחס לעומסים בפעילות ובמוקד 101 בצל התפשטות נגיף הקורונה. הלר הסביר את החשיבות של הישמעות להוראות משרד הבריאות והדגיש: "מוקד מד"א נועד למבודדי בית שחשים בתסמינים, לשאר הדברים יש לפנות למוקד משרד הבריאות".

"היה עומס רב על מוקד 101 של מגן דוד אדום", החל הלר את דבריו, "מטבע הדברים כל הודעה כזו שיוצאת גורמת לאנשים להיכנס קצת ללחץ, והם רוצים לדעת איך להתנהל. חלקם הגדול של הפונים היו הורים לתלמידים או אנשים שהיו במגרש, אבל אנחנו נערכנו לזה. המענה השגרתי במוקד הוא עד 5 שניות, והיום הגענו למענה תוך פרק זמן של דקה. זה הזמן להגיד לאנשים שהמוקד נועד לאנשים שנמצאים בבידוד ומפתחים תסמינים כמו חום או שיעול. את כל שאר האינפורמציה אפשר לקבל במוקד של משרד הבריאות שמספרו *5400". 

בהמשך התעניין כספית מדוע ראש הממשלה לא נכנס לבידוד לאחר שפגש את אהרון חליבה, ראש אגף מבצעים, שנכנס להסגר אחרי שביקר באיטליה: "מי שצריך להיכנס לבידוד הם אנשים במעגל ראשון, או כאלה ששבו מחו"ל. מה שחשוב זה להמשיך לשמור על היגיינה, ומי שצריך להיות בבידוד שיקפיד על זה בכדי למנוע את ההתפשטות בארץ".