חזרה לפלונטר: ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הערב (רביעי) עם חברי הכנסת יריב לוין ויולי אדלשטיין ממפלגתו - והביע בפניהם כי הוא מצפה מאדלשטיין (המכהן כיושב ראש הכנסת) למנוע מהמליאה להעלות הצעת חוק שתמנע מנאשם בפלילים לכהן בראש ממשלה, ולמעשה ינסה למנוע קדנציה נוספת של נתניהו בבלפור.

עוד באירועי הבחירות, העיתונאי ברוך קרא מ"חדשות 13" חשף הערב כי האיש שאסף מידע אישי על בני גנץ פעל ממשרדו של עו"ד עמית חדד - המייצג את נתניהו. נסיונות רבים נעשו כדי לאתר את הכתובת של האדם המכונה "רפי ויצמן" - איש מסתורי הקשור להדלפות מידע חוזרות אודות גנץ. לפי החשיפה, רפי ויצמן עבד ממשרדו של עו"ד עמית חדד - קיים שם פגישות אישיות, ענה לטלפונים בשמו, והציג עצמו כמנהל אבטחת המידע של המשרד, למרות שבעלי המשרד, עו"ד עמית חדד מכחיש כי ויצמן מועסק אצלו בדרך כלשהי.

כזכור, מוקדם יותר התבטא נתניהו בנושא הצעת החוק נגדו, לאחר ישיבת מפלגות מגוש הימין. לדבריו של נתניהו: "גנץ חובר לתומכי הטרור ומנסה לבטל את הכרעת העם. המחנה הציוני הימני כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני השמאלי יחד עם ליברמן שחבר אליהם כולל 47. הרשימה המשותפת שמתנגדת לזכותו של העם היהודי על המדינה לא כלולה במשוואה הזו". עוד אמר כי "זו הכרעת העם, 58 מנדטים מול 47. צריך להגיד את האמת: הציבור נתן לי יותר קולות מאשר לכל מועמד לראשות הממשלה בתולדות המדינה. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה-קיבלנו הרבה יותר מנדטים".

נתניהו אף פנה באופן אישי ליושב ראש כחול לבן: "גנץ אמר שלא יישען על תמיכת הרשימה המשותפת, וכעת נשען עליה. הוא שיקר לבוחריו, הפסיד בקלפי וכעת מנסה לגנוב את הבחירות. גנץ, רד מהרעיון הזה, הוא רק יגדיל את השסע בעם ובדיוק ברגעים בהם אנחנו צריכים להיות ביחד. אני קיבלתי הצעה לפני הבחירות, לנקוט צד כלשהו שעלול היה להבהיל את כל מזרח התיכון. סירבתי", סיים נתניהו את דבריו. גנץ הגיב בציוץ בטוויטר לדבריו של נתניהו: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן".

בכחול לבן אמרו הערב כי ישתמשו בהצעת החוק כ"שוט" לאיום על נתניהו, במטרה למנוע ממנו אפשרות ללכת לבחירות רביעיות. גורם בכיר בסיעה מסר: "המטרה שלנו להודיע כי הצעת החוק תחול רק מהכנסת ה-24 כך שאם נתניהו ינסה להביא לבחירות חדשות הוא יידע שלא יוכל להתמודד בהן ועל כן האופציות העדיפות מבחינתו יהיו ממשלת אחדות בראשותו של גנץ כשהוא שני ברוטציה, אם וכאשר יסיים את ענייניו המשפטיים".