התפשטות הקורונה בעולם: על פי דיווחים הערב (רביעי) בארה"ב, מקרה מוות ראשון מנגיף ה-COVID 19 נרשם בקליפורניה שבמערב ארה"ב. זהו מקרה המוות הראשון מחוץ למדינת וושינגטון, שהייתה עד כה מוקד ההתפרצות המרכזי באמריקה הצפונית. מוקדם יותר הודיעו רשויות הבריאות בארצות הברית כי מניין הנדבקים בנגיף בעיר סיאטל טיפס ל-89, ואילו כמות הקורבנות זינקה ל-10.

ביבשת אירופה, לעומת זאת, המצב ראשוני הרבה פחות. רשויות הבריאות באיטליה מסרו כי במהלך היממה האחרונה זינק מספר החולים במדינה מ-2,502 ל-3,089, ומספר הקורבנות חצה את רף ה-100 (מ-79 ל-107) בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה באזור. בצרפת מניין הנדבקים זינק ל-289 במספר, וגם הונגריה הודיעה כי שני מקרים ראשונים התגלו בשטחה, והנשאים הם שני סטודנטים איראניים שביקרו במדינה.

גם במזרח התיכון המגמה נמשכה, כאשר הבריאות הסעודי אישר כי אזרח המדינה אובחן כנשא נגיף הקורונה, והוא המקרה השני שנתגלה בשטח המדינה. עוד נמסר כי החולה חזר מביקור באיראן והגיע דרך בחריין. בעיראק דיווחו כי אדם מצא את מותו לאחר שנתגלה כחולה בנגיף - זהו מקרה המוות הראשון שנספר במדינה. גם באיראן מוסיף לטפס מניין הקורבנות - 92 בני אדם נפטרו מתסמיני המחלה.