חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) הגיב הבוקר (חמישי) ב-103FM לניסיונות למנוע מראש ממשלה עם כתבי אישום להרכיב את הממשלה הבא: "אני אגיד לך משהו, אנחנו כבר מורגלים שבצד השני מוכנים לשנות את כל הכללים ולהגיד כל הזמן שהם בעד העקרונות המשפטיים והמערכות המשפטיות". הוא טען בשיחה עם ניסים משעל וגיא פלג כי "הם אף פעם לא פועלים לפי אמונות מידה שעקרונות משפטיות ומערכות משפטיות מצפות ממך. זה עצוב".

ב-2008 הייתי כתב פוליטי ואני ישבתי בכנסת שנתניהו הצביע בעד יוזמה שהייתה בכנסת שראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול לכהן אבל זה היה אולמרט. האני מאמין שלו הוא שראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול לכהן.
"ב-2008 נתניהו עדיין האמין שהמערכת המשפטית לעולם לא תנסה לתפור לו תיק".

ראיתי את זה במו עיני.
"לא ציפיתי שאף משפט שאגיד הבוקר יהיה משפט שתסכים לגביו אבל ציפיתי שאם אני אומר משפט מסוים לפחות תתייחס אליו. התמודדתי בצורה לדעתי המושלמת בכך שהסברתי לך שבזמנו ב-2008 נתניהו האמין שמערכות המשפט לעולם לא יתפרו תיק לאדם, אבל מסתבר שבמקרה של נתניהו אחרי שראינו את התנהלות החקירות כנגדו, את הדרך שפעלו, אחרי שהבנו מה מנסים לעשות עם המצאת רף חדש של עבירת שוחד, שנקרא 'סיקור חיובי' מה שלא היה אף פעם במדינת ישראל – האמון ירד".

צפיתי בך אתמול בחדשות 12 ועמדתי להתקשר למועצה הישראלית לצרכנות להגיש תלונה, למה? ביבי או טיבי ואתמול הבנתי שמבחינתכם יש אופציה ביבי וטיבי. כלומר, מכרתם קמפיין שאסור לחבור אליהם, והזהרתם את  הציבור מפני אפשרות לחבור לרשימה המשותפת ואתה אתמול קורא להקמת קואליציה עם טיבי.
"מה שאמרת עכשיו מאפשר לי להגיש נגדך תביעת דיבה, זה לא נאמר על ידי ואפילו לא דומה למה שאמרתי"

פלג: לא אמרת שחברי הכנסת לגיטימיים?
משעל: הציטוט המדויק שהוא אמר הוא – 'אנחנו חייבים להשיג תמיכה מהמגזר הערבי'.
זוהר: "זה בדיוק מה שאמרתי. גיא, כל מה שאמרת עכשיו תמחק ותרענן מחדש כי זה לא נאמר על ידי ואפילו לא דומה למה שנאמר על ידי. אני עומד על עמדתי שהרשימה המשותפת היא לא פרטנר, אמרתי את זה גם אתמול בראיון, להרכבת ממשלה משום שהיא מפלגה אנטי ציונית ונגד העקרונות של מדינת ישראל. אבל, אני עומד על עמדתי מנגד שהציבור הערבי הוא ציבור לגיטימי, ציבור שאנחנו חייבים לחבק ולאמץ ולהשיג תמיכה מהציבור הזה לא במצב בו הם תוכים במשותפת אלא לשכנע אותם שיפסיקו לתמוך במשותפת ויתמכו דווקא בנו".

הזהיר מפני הנהירה של הערבים לקלפיות.
"טעות, משפט שלא היה צריך להיאמר על ידו. הוא התנצל עליו. זה לדעתי המשפט שנתן את הקרקע הפורייה לאחמד טיבי וחבריו להסית נגד הליכוד ונגד נתניהו ולהפוך אותנו לאויבי המגזר הערבי. המגזר הערבי הוא מגזר לדעתי מאוד חשוב בחברה הישראלית, אנחנו צריכים לעשות למענו, אגב אנחנו עושים למענו ובעצם היחידים שעושים למענו , כי בעצם אחמד טיבי ואיימן עודה עושים כל הזמן למען אבו מאזן ולפעמים גם למען החמאס ולמען הרשות הפלסטינית הם לא עושים למען אזרחי ישראל הערביים ואם הם עושים זה מעט מאוד, את רוב העשייה אנחנו עושים ובסוף מי שגוזר את הקרדיט זה אחמד טיבי וחבריו".