1. אמן חושים לאירועים – לגלות אחד את השני מחדש
מבין כל הרעיונות שבדקנו לערבי חברה מקוריים, זה האחד שהכי הדליק אותנו – הופעה של אמן חושים שאיש לא מצפה לה. ביקשנו ממרום מור, אחד מאמני החושים הגדולים ביותר בארץ, לספר לנו למה ניתן לצפות במופע שכזה, והוא אמר לנו בפשטות – לכל מה שאי אפשר לצפות לו. ביקשנו כמובן שירחיב והוא סיפר לנו על כך שאצלו הצופים זוכים לראות מופע טלפתיה מדהים ואף להשתתף בו בעצמם, כשלכל אורכו משולבים בו הומור ואנקדוטות שהופכים את החוויה למצחיקה ומפתיעה כאחד.

מה שמיוחד עם זאת בהופעות של מרום זה ההשתתפות של הקהל, כשביכולתו ליצור חיבור מיוחד בין צוות העובדים, אפילו אם הם לא עובדים באותה מחלקה ולא החליפו מילה אף פעם. כל אחד יכול להשתתף ללא שום מגבלה, ולפתע נוצרות חברויות חדשות ונושאי שיחה שנשארים לאורך שבועות שלמים, כי איש לא יוצא אדיש ממופע שכזה. באופן פרטני, אמן חושים מומלץ כמו מרום מור מתאים באופן אישי את המופע שלו לסוג האירוע והחברה שמזמינה אותו, כך שהמופע שיערך בחברה שלכם לא יהיה דומה למופע שיערך בערב גיבוש או אירוע של חברה אחרת.

2. טיולי טרקטורונים – אטרקציה בטבע ובאוויר בפתוח
ארצנו הקטנה מלאה בשטחים פתוחים שניתן לנסוע בהם עם רכבי שטח, ורובנו לא נוהגים לעשות זאת בזמננו הפנוי ולמען האמת אין לנו גם זמן לכך, אך בהחלט היינו רוצים. לכן פעילות שכזו גם היא מומלצת, משום שהיא תאפשר לעובדים שלכם לעבור חוויית אקסטרים שלא זכו לה בשום הזדמנות אחרת ולצאת מהאווירה של המשרד החנוק. ניתן להשכיר טרקטורונים שבהם אפשר לשבת כזוג או טרקטורון לאדם יחיד, כשההמלצה שלנו היא ללכת על האפשרות הזוגית. 

הבעיה עם פעילות שכזו זה שהיא לא מתאימה לכולם – אם יש לכם למשל עובדים שסובלים ממגבלות פיזיות מסוימות עליכם לוודא שהם אכן יכולים להשתתף בה. עם זאת, במידה וכולם בעניין, זו בהחלט יכולה להיות חוויה נהדרת שגם תגרום לכולם להיות באינטראקציה בטבע ובאוויר הפתוח במקום רק במשרד ובתוך אווירה עירונית ואפרורית.

3. פיינטבול – להוציא אנרגיות ולחצים
בואו נודה באמת – אין משרד שלא קיימות בו אינטריגות כאלה ואחרות בין העובדים לבין עצמם או אפילו בין העובדים להנהלה, ובפיינטבול כולם הופכים להיות באותו סטטוס – לוחמים! פעילות שכזו היא הזדמנות נהדרת להוציא את כל הלחצים והתסכולים שקיימים ביומיום בעבודה, כשהיא מאפשרת גם להוציא כעסים אחד על השני באווירה טובה, נינוחה, מהנה ואפילו הומוריסטית. זוהי דרך בריאה מאוד לשחרר את הלחץ, וזה מומלץ אם אתם מרגישים שנוצרו קליקות מסוימות בחברה שלכם.

ההמלצה שלנו היא לפרק את אותן הקליקות ודווקא לחלק את העובדים לצוותים משולבים, זאת על מנת שלא באמת ליצור אווירה מתוחה של "אני נגדך" – כולם נגד כולם ואם מישהו הצליח לפגוע בבוס שעיצבן אותו רק לפני כמה ימים, הרי זה מבורך. אף על פי שיש גם פעילות פחות מלכלכת עם לייזר, אנחנו ממליצים ללכת על הפיינטבול פשוט בשביל האפקט הפיזי של הפגיעה – העובדים שלכם רוצים לדעת שהם "הכאיבו" קצת אחד לשני.

4. סדנת בישולים – לצאת עם קצת ערך מוסף
בין שהעובדים שלכם יודעים לבשל כמו מאסטר שפים ובין שלא טיגנו ביצה בחייהם – כולם ייהנו מפעילות מעשירה שכזו. גם בה, כמו בפעילויות רבות אחרות, העובדים יתחלקו לקבוצות, כשניתן לתת להם לבחור עם מי הם רוצים להיות או לחלק אותם לפי ראות עיניכם. בסופו של דבר כולם יחדיו יכינו ארוחה שממנה יוכלו לאכול בהנאה, ועל הדרך ילמדו גם דבר או שניים על עבודה במטבח.

הבעיה היא שהפעילות הזו מתאימה רק לצוותים קטנים של עובדים – לא יותר מכמה עשרות בודדים. לכן אם יש לכם חברה גדולה, הופעה של אמן חושים שמתמחה בטלקינזיס למשל תתאים לכם יותר מאשר סדנת בישולים. 

להזמנות ובירורים חייגו: 077-9971534