מובנת הבחירה לקרוא בשם WOW למופע של חנוך רוזן. אם כי באותה מידה אפשר היה לקרוא לו "אמא'לה הם משוגעים", "די, אני לא יכולה לראות את זה", "זה מטורף" ואולי גם "יא אללה שלהם, זה לא אמיתי". 

כי אחרת איך תגיבו לבחור החסון שמרים על יד אחת את שותפו למופע ואז נשכב על הרצפה, כשידו עדיין אוחזת את חברו שעדיין באוויר. או את האקרובטית שטיפסה על חבל והגיעה עד לתקרה ואז התגלגלה בווירטואוזיות כמעט עד הרצפה. ואיך תגיבו אם תראו בחורה מחליפה תלבושת תוך שלוש שניות ואת העלם הצעיר שקופץ, עושה שתי סלטות באוויר ואז נוחת בדיוק על כפות הרגליים של חברו. נשמע ואוו? בהחלט. 

המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)
המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)

מודה שלמרות שהמופע רץ בהצלחה גדולה על במת תיאטרון ישרוטל רויאל גארדן באילת כבר 18 שנה, טרם יצא לי לצפות בו. המופעים מתחלפים מדי שנה וחצי, כדי להמשיך לחדש ולרגש והנוכחים באולם טוענים בלהט שמדובר במופע הכי מושקע שנעשה בישרוטל בפרט ובישראל בכלל.

נאמבר רודף נאמבר ובאמצע הפוגות קומיות, כנראה כדי להסדיר את הדופק לקהל שנמצא באולם ושעוצר את נשמתו למראה האמנים המיומנים שמבצעים את הקטעים שלהם בדיוק מעורר הערצה. 

המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)
המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)

יש גם סיפור עלילה, אם כי זה הצד הפחות חזק של המופע. מסופר בו על נער שנקלע למעבדה ומגלה מכונת זמן, מפעיל אותה וטס קדימה ואחורה לעבר וגם לעתיד, לגלדיאטורים ברומא, לקיסרים בסין ולרובוטים על ההמאדים. כל מקום כזה הוא הזדמנות להציג תלבושות שאוהבי פורים יכולים רק לחלום עליהן וכמובן להפגיז בשואו מרהיב. 

את האמנים שמופיעים ב-WOW אסף רוזן מכל העולם. הם מצדם מספרים לנו שלמופע יצא שם טוב בעולם הקרקסנות ואמנים רבים חולמים להשתתף בו. עוד הם נשבעים שמעולם לא היו להם תנאים כה טובים כמו אלו שהם מקבלים בישראל, וכמובן תורמת לשמחתם גם השמש האילתית וחוף הים הצמוד. 

המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)
המופע WOW (צילום: רועי ברקוביץ)

מופע WOW שעלה לאחרונה ימשיך גם בחודשי הקיץ הקרובים ויהיה חלק מסדרת מופעים ואירועים שמתוכננים ברשת ישרוטל לכל המשפחה. בין היתר מתכננים בישרוטל להתמקד בילדים שמגיעים עם הוריהם לחופשה, עבורם יערכו פעילויות ממוקדמות כמו שנירקול, וסדנאות אפייה וצפייה בתיאטרון שחור. בחלק מהמלונות תפעל קייטנה יומית בקבוצות קטנות עם מדריך אחד לכל חמישה ילדים מתשע וחצי בבוקר ועד חמש כולל שפע של אטרקציות, בעלות של 25 שקלים ליום. 

לילדים הגדולים יותר מתוכננות פעילויות מחוץ למלון שכוללות בין היתר ספורט ימי, החלקה על הקרח, לייזר טאג וצלילה. בנוסף, על מדשאות מלון ספורט קלאב יוקם פארק משפחתי שיפעל מדי ערב מהשעה שבע ועד 23:00. יופיעו בו יוטיוברים וכוכבי ילדים ויופעלו בו פארק נינג'ה לילדים, מתחמי מציאות מדומה ועוד אטרקציות שברגע זה עובדים עליהן במלוא המרץ.          

 הכותבת הייתה אורחת רשת ישרוטל