בשכונה בהוד השרון שבה התרחש הבוקר (שישי) הרצח המזעזע של תינוקת בת 10 חודשים על ידי אביה, על פי החשד, ובו נפצעו קשה רעייתו ובתו בת ה-3, קיבלו התושבים בהלם את הדיווחים על האירוע. בתוך כך, בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצר החשוד עד יום ראשון. היא מייחסת לו עבירות רצח, ניסיון לגרום למוות של אדם וניסיון רצח. 

סבתה של הילדה אמרה לתקשורת כי "השמיים נפלו עלינו, אנחנו משפחה נורמטיבית". שכן סיפר למעריב כי "כל משפחתה של האם  מתגוררת ברחוב. זה אירוע הזוי. הכרתי את האם. סמוך ל-7:30 שמענו צרחות אימים ויצאנו בריצה החוצה. אחיה של האם, המתגורר סמוך לבית, ביקש שלא ניכנס לחצר. אני פשוט לא מאמין, לא מסוגל להאמין שזה קרה פה. זו משפחה יקרה מאוד וזה פשוט אסון כבד". 

שכנים המכירים את המשפחה מנסים לסייע למשטרה ולדלות מידע שיכול לסייע בפענוח הפרשה. חלק מהם הביעו זעזוע, ותהו "מי נתן לאב את זכות לרצוח פעוטה חסרת ישע? שום תירוץ לא יסביר מדוע הוא רצח תינוקת בת 10 חודשים. זה אירוע שלא ייסלח". 

זירת האירוע בהוד השרון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, אמר למעריב: "מדובר במשפחה ותיקה, מוכרת ואהובה. זה אירוע קשה מאוד. אנחנו נמצאים כאן מראשיתו של האירוע. צוות הרווחה גם כאן וילווה את המשפחה במשך התהליך הארוך שעומד בפניה. נשתדל לתת למשפחה את מירב הכלים המיטביים והאפשריים כדי לעזור לה להתמודד עם המצב אליו נקלעה".

אביו של הדוקר נמצא לידו בבית החולים ומסרב להתייחס לאירוע הטרגי, כאשר במקביל, הוריה של האם ובתה הפצועה נמצאים איתה ועם בת ה-3. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לזירה ופתחו בסריקות במטרה להתחקות אחרי כל צעד באירוע הקשה הזה, זאת לרבות איסוף ממצאים פורנזיים שישלימו את הפאזל בהקשר לנסיבות האירוע ולתוצאה הטרגית.

עו"ד רן אלון, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח בתו, מסר: "מדובר בטרגדיה גדולה. החשוד מונשם ומורדם ולכן אין לנו את היכולת לתקשר אתו ולשמוע את גרסתו. אנו ממתינים שמצבו ישתפר ונוכל להיפגש עמו".

זירת הדקירה בהוד השרון (צילום: אלון חכמון)
זירת הדקירה בהוד השרון (צילום: אלון חכמון)

במשטרה פתחו הבוקר בחקירת אירוע הדקירה בהוד השרון, בו נרצחה למוות תינוקת בת 10 חודשים על ידי אביה בן ה-33, על פי החשד, כאשר בנוסף נפצעו אחותה בת ה-3 ואמה, אשר נשקפת סכנה לחייה, באורח קשה. המשטרה תבקש מבית המשפט את הארכת מעצרו של האב החשוד ב-10 ימים, זאת כשבמקביל הוא הוכנס לחדר הניתוח.

כחלק מהחקירה, חוקרי המשטרה בוחנים אירועים דומים, כמו זה של מיכל סלה ז"ל שנרצחה על ידי בן זוגה, שבהם בעל ללא עבר פלילי תקף את בני משפחתו ברגע של "טירוף". 

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי (צילום: אלון חכמון)
ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי (צילום: אלון חכמון)

מפרטי החקירה הראשונית עולה כי המשפחה התגוררה ביחידת דיור, הממוקמת מאחורי בית הוריה של האם. מי שהעבירה את הדיווח הראשוני למד"א ולמשטרה הייתה אחותה של האם, אשר שהתה באותה עת בדירה של הוריה. זאת, לאחר שיצאה לחצר וגילתה את אחותה שוכבת על טרמפולינה בחצר, כשהיא דקורה, מתבוססת בדמה, ובמצב קשה. כשרצה לכיוון הבית היא מצאה על הספה את הילדה בת ה-3, והזעיקה את השוטרים. החשוד עצמו היה דקור בצוואר לאחר שפגע בעצמו.  

השוטרים שנכנסו לדירה מצאו את הפעוטה דקורה ופצועה. יש לציין כי האב והאם לא מוכרים למשטרה, ולא התקבלו בעבר תלונות קודמות לגביהם. במשטרה ינסו להתחקות אחר כל דבר הקשור הן לאישה והן לבעל, לרבות טלפון נייד, מחשב, פייסבוק ויומן, שיעזרו להם להבין מהן הנסיבות שהובילו לאירוע הקשה.