האב מהוד השרון, שעל פי החשד דקר למוות את בתו בת השנה, פצע קשה את אשתו ואת בתם בת השלוש וניסה להתאבד, שוחרר היום (שבת) מבית החולים שם אושפז מיד לאחר הרצח ונותח. מצבו מוגדר קל והוא הועבר לתחנת המשטרה שם ישהה במעצר. 

במהלך חקירתו, בכה האש וקשר עצמו לאירועים, כשהוא נראה מבולבל מאד. גורמים המעורים בפרטים מוסרים כי האב לא הפסיק לבכות במהלך חקירתו, וכי בשלב מסוים ציין בפני החוקרים כי אכן נטל סכין, וברגע אחד, אותו הוא לא יודע להסביר, תקף את בני משפחתו. "לא יודע מה קרה לי", אמר לחוקריו.

רק לאחר החקירה נפגש עם פרקליטו מהסנגוריה הציבורית. על פי ההערכה, פרקליטו צפוי לבקש לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית תוך כדי מעצרו, בטענה כי המעשה האמור, אם אכן בוצע על ידו, מצביע על אי שפיות. בתום חקירתו, נפגש האב עם פרקליטו, עו"ד רן אלון, שמסר: "אני לא מעוניין להיכנס לפרטים מעדותו, אבל החשוד היה נסער ומבולבל מאד. נגיע לבית המשפט בדיון להארכת מעצרו". 

בתוך כך, מבית החולים בילינסון נמסר כי חל שיפור במצב האם בת ה-36. היא לא מונשמת, נמצאת בטיפול נמרץ ומצבה מוגדר קשה אך יציב. מצבה של הילדה בת ה-3 מוסיף להיות קשה והיא עדיין מונשמת ומורדמת.

זירת הדקירה בהוד השרון (צילום: אלון חכמון)
זירת הדקירה בהוד השרון (צילום: אלון חכמון)

כזכור אמש בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך מעצרו של החשוד בהיעדרו עד מחר. פרקליטו של האב עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית אמר אמש "מדובר בטרגדיה גדולה. אנו ממתינים שמצבו ישתפר ונוכל להיפגש עמו". 

על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33 דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. המשפחה אינה מוכרת לרווחה. צוות מד"א שהגיע למקום, לאחר שקרובת משפחה דיווחה על האירוע, ביצע פעולות החייאה בתינוקת, שהייתה מחוסרת הכרה, ופינה אותה ואת אחותה לבית החולים מאיר. האם פונתה לבית החולים בילינסון.