אריאל קלנר, המועמד ה-37 ברשימת הליכוד, ורונית לוי, תומכת ליכוד נלהבת הידועה בכינויה "רונית הביביסטית", התראיינו בתכניתם של אראל סג"ל ומירב בן ארי ב-103FM, והתייחסו לתלונות שהוגשו מטעם תנועת כחול לבן נגדם, זאת בשל פוסטים שכתבו במהלך מערכת הבחירות האחרונה. במהלך השיחה, לא הביעו חרטה על הדברים שכתבו וסיכמו במסר תקיף: "לא יסתמו לנו את הפה".

סג"ל: רונית לוי 'הביביסטית' ואריאל קלנר פרסמו פוסטים שגרמו לכחול לבן להתלונן עליהם לקצין הכנסת. רונית פרסמה את תמונת השבעת הממשלה לצד תמונות של אוטובוסים מתפוצצים. על מה הפוסט שלך אריאל?
אריאל: "אני כתבתי, 'זכור את אשר עשה לך עמלק', עם ישראל לא שוכח את השונאים שלו בכל הדורות, הוא לא שוכח גם את אלה שתומכים בהם בכנסת ישראל. הוא גם לא יישכח לדיראון עולם את השותפים הפוטנציאליים של אותם תומכי טרור. נכון לעכשיו, לא פנו אלינו מהמשטרה או מקצין הכנסת".

סג"ל: רונית מה את מתכוונת לעשות? את מפחדת?
"לא, רוצים לסתום לי את הפה? אני לא יכולה לדבר? היום בבוקר מישהי פרסמה פוסט וכתבה 'לרצוח את רונית הביביסטית'. להם מותר? לא קראתי להסתה, לא אמרתי לרצוח או להרוג. אמרתי לגנץ - 'אתה לא אח שלי'. אני לא מרגישה שהוא אחי, מותר לי. מותר לי להזכיר לכולם מה היה פה".

סג"ל: השמאל צריך להתמודד עם העובדה שהם הולכים עם תומכי טרור, אז ישר הם טוענים להסתה. יאיר לפיד דיבר על רוב יהודי, אחרי זה על רוב ציוני, ועכשיו כשמדברים על רוב ציוני - אומרים לך שאתה גזען.
רונית: "הם משקרים ואחרי זה, כשאומרים להם שהם משקרים, הם אומרים – אתה גזען, מסית. אסור לי לדבר? מה זה הדברים האלה?".

מירב בן ארי: גם אני באופן אישי חטפתי ביקורת קשה מאוד, עד כדי קללות, מאותם שמאלנים. אריאל, בעיניך כל ה-15 מהרשימה המשותפת הם תומכי טרור? יש 20% מערביי ישראל חיים איתנו.
"אני לא מכיר את כל ה-15 מהרשימה המשותפת, אבל אני מכיר את ההנהגה שלהם .יושב המנהיג המתון שלהם איימן עודה, בן אדם תומך חיזבאללה. האנשים האלו - אין שם אחד מתון. איימן עודה לכאורה מתון, אבל לא השתתף בלוויה של שמעון פרס כי זה היה ביום אבל לאומי, הוא ממש לא בלאום שלנו. המשותפת אפילו לא חתמה עם מרצ על הסכם עודפים ב-2015 , כי הם לא חוברים למפלגה ציונית".

סג"ל: כחבר כנסת עתידי, אולי צריך יותר לשמור על ממלכתיות?
אריאל: "אני ממש לא חוזר בי מהדברים, מצידי שילכו לקצין הכנסת ולמי שרוצים. אנשים שרצחו יהודים בגלל שהם יהודים, אני אשווה אותם לעמלק. המשמעות של עמלק זה שנאת ישראל, לאורך כל הדורות, כך עם ישראל והעם היהודי רואה את זה. אני אשווה את אותם רוצחי תינוקות ושוחטי המשפחות לעמלק כמה שארצה, ומי שאומר אחרת, מסלף את ההבנה של המונח. אם יש אנשים בכנסת שנמצאים בחסות בג"ץ, אבל פועלים בניגוד לחוק - הם תומכי טרור מובהקים. לדיראון עולם, העם היהודי לא ישכח ולא יסלח למי שיקים קואליציה וממשלה עם תומכי טרור".