המאזינה פנתה לד"ר מאיה רוזמן ב-103FM משום שדאגה ששלושת ילדיה אוכלים יותר מדי ממתקים, סוכריות ושוקולדים. למאזינה שלושה ילדים בגילאי 5, 8 ו-11 והיא ביקשה לדעת איזה שוקולד מומלץ לילדים, האם פתי בר מומלץ, מהם היתרונות של סוכר חום לעומת סוכר לבן, מהם יתרונותיו של צמח הסטיביה, מהי ההמלצה לגבי סוכריות גומי ומהי כמות הנשנושים היומית המומלצת עבור ילדים בגילאים אלו.

"חטיפי שוקולד שלכאורה 'מכילים חלב' אינם עדיפים על שוקולד חלב רגיל, על אף שיש בהם כמה רכיבי חלב. מותר לילדים לצרוך שוקולד מריר עם אחוז קקאו גבוה (80%) משום שהערך התזונתי של השוקולד עולה בהתאמה לאחוז הקקאו, כמות הסוכר קטנה יותר ויתרונות הקקאו גדולים יותר. בשוקולד מריר עם 605 קקאו ניתן לראשות ברשימת המרכיבים במקום הראשון – 'סוכר', כלומר בהשוואה לשוקולד חלב רגיל אין למריר יתרון, כמות הסוכר כמו גם השומן תהיה בדרך כלל זהה בשניהם.

ד"ר רוזמן המליצה למאזינה להכין שוקולד ביתי ובריא עם יתרונות בריאותיים, בעזרת מתכון קליל ומהיר (כדקת הכנה) - "לוקחים טחינה גולמית, סילאן וקקאו ומערבבים הכל ביחד. עושים כדורים קטנים וניתן לטבול מעט בקוקוס. ניתן לשמור בקירור. אפשר במקום הטחינה הגולמית לשים חמאת בוטנים ובמקום הסילאן לשים דבש".

כמו כן, התייחסה לסוכריות הגומי שילדיה של המאזינה אוהבים והביעה את דעתה על כך: "זה התחתית של התחתית של כל המאכלים הכי גרועים שאפשר להכניס לפה. הגומי לא מתעכל, זה גדוש בצבעי מאכל, זה כמו צבע לקיר ששמים בתוך האוכל. בדיוק אותו דבר. בנוגי לפתי בר אמרה: "זה גם אחד מהדברים היותר רדודים שאפשר להכניס לפה מבחינה בריאותית".

ד"ר רוזמן הסבירה את ההבדלים בין סוכר לבן לסוכר חום. "קנה הסוכר הוא צמח ובשביל להפריד את כל הסיבים התזונתיים שנמצאים בצמח זה עובר תהליך של זיקוק שוב ושוב עד שמתקבל הסוכר הלבן. הסוכר החום בעצם עבר קצת פחות תהליכים כאלה, יש בו מעט ויטמנים B, מעט סיבים תזונתיים ומינרליים אבל זה לא באמת יותר בריא. זה לא מה שיהפוך את העוגה לדבר בריא". והמליצה על "שימוש בקמח מלא במקום קמח לבן ושיבולת שועל, להוסיף שקדים ואגוזים וקמח שקדים, צ'יה. הדברים האלה הרבה פעמים יותר חשובים". והזהירה מפני שימוש בצמח הסטיביה המשמש כתחליף סוכר: "היו מחקרים שהראו שיכול להיות שיש חומרים רעילים בצמח הסטיביה אז לא להגזים עם זה".