"יצאתי להרפתקאה מרתקת": בעיתוי רלוונטי, לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (ראשון), כתבת חדשות 13, סמדר פלד, חשפה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה כי חלתה בסרטן השד, בו כתבה: "יומיים אחרי שרופאים אמרו לי שלא מורגש אצלי שום גוש, גיליתי אותו בעצמי. זמן קצר אחר כך הממוגרפיה והביופסיה אישרו את מה שהיה לי ברור".

"זה קרה לפני חודשיים בדיוק - גיליתי גידול סרטני בשד", הוסיפה פלד בפוסט. "לקח לי זמן להבין, לשתף בעיקר את עצמי בידיעה הזו שבעטה בסדר חיי והתגלתה בהמשך כהרפתקאה אפילו די מרתקת", כתבה עוד.

"בשבוע הבא אני מתחילה את סדרת ההקרנות, ובהמשך חוזרת לעבודה שאני כל כך אוהבת במערכת 'שישי עם אילה חסון', בחדשות 13, חוזרת לכתוב כתבות מגזין ולספר על חיים של אחרים. לאלה שבוחרים להגיב - אנא בלי רחמים ואפילו לא ברמז כי אין סיבה. חיי צלולים מאי פעם, שמחים ומלאי עניין", המשיכה.

"אני לא מרגישה חולה בשום מובן, לכן אני גם לא זקוקה לאיחולי החלמה. הוא התגלה, הוצא ועכשיו אני עושה הכל כדי להשמיד ראיות ולא לאפשר לו ביקור חוזר. בדרך אני לומדת לא מעט ומאמצת כלים שרכשתי ככתבת וכמאמנת אישית כדי להתמודד עם האתגר הזה ברוח טובה ורגועה ולצאת ממנו חזקה. המשפחה האהובה שלי, החברים הקרובים במערכת החדשות ומחוצה לה והצוות המדהים במכון האונקולוגי ב'שיבא' תל השומר איתי לאורך הדרך הזו", סיפרה הכתבת בפוסט שלה.

"אני מבקשת - וזה אולי מה שהניע אותי לכתוב (ובעיקר היום) - מבקשת מכל הנשים שקוראות עכשיו את הדברים - סמכו על עצמכן, ואל תסתפקו במה שאומרים לכן. הרופאים מקצועיים ומסורים, אבל כנראה שאנחנו יודעות הכי טוב מה קורה בגופנו.
ובדקו. כן כן, מששו. אם יש חשד קל שבקלים, התייחסו אליו. אם לא הייתי עושה את זה, כנראה מאד שהייתי מאחרת. יום האישה הבינלאומי היום. חג שמח ובריא ואוהב לכולנו", חתמה את דבריה.