לרגל יום האישה הבינלאומי התכנסו עובדות הסוכנות היהודית, השותפות למאמצים האסטרטגיים של הארגון, יחד עם היו״ר יצחק הרצוג והמנכ״לית אמירה אהרונוביץ לתמונה קבוצתית המשחזרת דמות מתוך כרזה שעודדה נשים לצאת לעבודה תחת הכיתוב We Can Do It והפכה לסמל לעוצמה נשית. הרצוג ואהרונוביץ הציגו נתונים ולפיהם יותר מ 61% מבין כ 500 השליחים של הסוכנות היהודית הן נשים, הניצבות בחזית המאבק באנטישמיות וה-BDS. נשים גם מוצבות כנציגות הבכירות של הסוכנות היהודית במוקדים מרכזיים בארה״ב, רוסיה, קנדה, בריטניה, דרום אפריקה ואוסטרליה. בנוסף לרוב הנשי בשליחות, הנשים מהוות כ-69% מכלל העובדים של הסוכנות היהודית והן ניצבות בתפקידי מפתח בפעילות של הארגון ברחבי העולם ובישראל .
 
בראש הפירמידה ניצבת מנכ"לית הסוכנות היהודית, אמירה אהרונוביץ, שהייתה האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד הזה מאז היווסדו של הארגון לפני 90 שנה. יחד עמה, מוצבות בתפקידים מרכזיים נשים המנהלות מבצעי עלייה מורכבים לישראל; נשים המנהלות מיזמים לטיפוח הקשר האסטרטגי עם התפוצות, נשים המנהלות מרכזי התנדבות בינלאומיים, נשים המסייעות לשילוב עולים בחברה ובמשק; נשים המלוות חיילים עולים בודדים, נשים המנהלות מכינות קדם צבאיות, נשים האחראיות על הסיוע לנפגעי טרור ולחיזוק תושבי עוטף עזה ועוד.
 
יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, אמר: ״כל ארגון חייב להעצים את הכוח הנשי בתוכו וכך עשיתי בכל מקום שאותו הובלתי. גאה בכוח הנשי של הסוכנות היהודית- בשליחות של הסוכנות היהודית, המהוות 61% מהשליחים ופועלות למען שמה הטוב של ישראל בכל רחבי תבל ובכלל העובדות של הסוכנות היהודית, המהוות כ-69% מכלל העובדים של הארגון; ומובילות בתפקידים בכירים רבים בארגון משימות אסטרטגיות בשירות העם היהודי ומדינת ישראל, בארץ ובעולם".
 
מנכ"לית הסוכנות היהודית, אמירה אהרונוביץ, אמרה: ״הסוכנות היהודית מעסיקה נשים בכל רמות הניהול ובצמתים המרכזיים ביותר של העם היהודי ושל החברה הישראלית. החיבור האסטרטגי בין ישראל לבין יהדות התפוצות מתבסס, בין השאר, על העוצמה הנשית ועל תרומתה הייחודית".