בימים אלה, בהם גוברת הדרישה לעבודה מהבית בשל וירוס הקורונה, העובדים שיוצאים ממעגל האבטחה של מערכות ההגנה האירגוניות מוצאים את עצמם חשופים להתקפות סייבר, שמנצלות את העובדה שהמחשבים האישיים שלהם חשופים. מסיבה זו, נדרשת הגנת סייבר מסיבית מדור חדש על העובדים מהבית. הגנה, שתאפשר לאנשי האירגון שקיפות, התרעות לגבי איומים, ואף חסימת האיומים שהעובדים נחשפים אליהם. הדבר צפוי לאפשר הגנה על הרכיבים הארגוניים שהעובדים פונים אליהם, ובמקביל, תאפשר לעובדים גם לשמור על פרטיותם.

חברת סייבר 2.0, המספקת שירות שעיקרו בלימת כל התפשטות של התקפת סייבר, כולל התקפות חדשות ולא מוכרות, במערכת הארגונית ומחוצה לו, כבר התחילה להעביר את הלקוחות שלה לתצורה, שמאפשרת לעובדים שלהם לעבוד מהבית, ולהמשיך להיות מוגנים. שרת (פיזי או בענן) מותקן אצל הלקוחות של החברה, וכן כבר מותקן סוכן (אג'נט) על כל מחשבי העובדים. אם אין מדובר בלפטופ אותו לוקח העובד הביתה, אלא במחשב שנמצא בבית העובד, כל שנדרש הוא להוסיף סוכן למחשבים אלו. 

סוכן זה, מתקשר ישירות עם השרת, וממפה בזמן אמת את הפעילות הרישתית במחשב. במקביל, הוא מונע הפצה של מידע או התפשטות של וירוסי כופר כלפי מחשבים אחרים או כלפי רשתות מרוחקות שאליהם נכנס המשתמש לצורך עבודתו. מנהל מערכות מידע בארגון מקבל מידע על התוכנות הזדוניות, ואולם, החסימה מתבצעת בכל מקרה באופן אוטומטי, כך שהמידע הוא רק תוספת, ומנהל המערכת אינו נדרש לפעול כלל. 

מערכת סייבר 2.0 מאפשרת להגן ולנטר את מחשבי העובדים בבית, וזאת מבלי לפגוע בפרטיותם, היות והיא אינה קוראת את התכנים עצמם (מסמכים, כניסה לאתרים, צ'אטים וכדומה). כמו כן, המערכת תומכת בתקניות ה-GDPR הארופאיות. חברת סייבר 2.0 הוקמה בשנת 2015, ומשרתת לקוחות בארץ ובעולם. לאחרונה החלה החברה לספק את השירות גם בענן, כך שיתאים גם ללקוחות קטנים ובינוניים.