דיוויד בקהאם ויוסיין בולט הם בין הסלבריטאים שהתגייסו לפרויקט חדש שנועד להעלות את המודעות הציבורית לתופעת העבדות המודרנית שמשפיעה על מיליוני בני אדם ברחבי העולם גם בעשור השלישי של המאה ה-21.

מיליוני נשים וגברים, בנוסף לעשרה מיליון ילדים, הם קורבנות של תופעת העבדות במדינות רבות ברחבי העולם. העבדות יכולה להתבטא בסחר בבני אדם, בניצול לצורכי מין ובגיוס של ילדים למיליציות ולארגוני טרור.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Help us bring awareness in order to end morden day slavery with the #myfreedomday - Right now, 40 million people are trapped in slavery. At least 10 million of those are children. @cnn - #unicef #unicefclubs #templexunicef #stopmodernslavery

A post shared by UNICEF x Temple (@unicefxtemple) on

רשת CNN מציינת ביום רביעי הקרוב את "יום החירות" באמצעות פרויקט MyFreedomDay# (יום החירות שלי) להכחדת העבדות המודרנית, במסגרתו בתי ספר ברחבי העולם נקראים לשים דגש על התופעה הקשה ולחגוג את האפשרות להיות חופשיים. עד כה התגייסו מאות בתי ספר בעשרות מדינות למיזם שכולל גם חשבונות טוויטר ופייסבוק.

לצד הצעירים, משתתפים בפרויקט גם סלבריטאים מובילים שמדברים על משמעות החירות בחייהם. "עבורי, החירות היא החופש לדבר", אמר האצן האגדי, יוסיין בולט. "החופש לחיות היכן שאתה רוצה, להיות שמח, עם משפחה וחברים מסביב. לעשות את מה שאתה רוצה לעשות".

עמוד הפרויקט: https://edition.cnn.com/specials/world/myfreedomday