יו"ר ארגון הטייסים הישראלי וקברניט אל על, מידן בר, שוחח הערב (רביעי) עם ענת דוידוב וחגי גולן על השפעת נגיף הקורונה על שוק התעופה העולמי, במסגרת "איפה הכסף" ב-103FM. לדבריו, מדובר בתקופה מאוד מאתגרת, "זו אחת השעות הקשות של ענף התעופה, אבל זה לא יום ללכת עם הראש למטה". בהמשך התייחס לאחוזי הרווחיות של חברות התעופה בעולם, וטען שהם מאוד קטנים.

"זה לא סטארט אפ, ולא הייטק. מדובר בחברות מאוד מורכבות, והיום התעופה הישראלית מאוד מאותגרת, ואנחנו יודעים שהנחיות משרד הבריאות נעשו בכדי לחפות על מערכת בריאות שכנראה לא יכולה להתמודד, לא בשגרה או בחירום, עם מצבים כאלה. אותו הדבר קורה בתעופה - אנחנו מאותגרים בתעופה בישראל שנים, הרבה לפני הקורונה. אנחנו לא יכולים לטוס בכל זמן או מקום, ואנחנו קוצרים את הפירות הבאושים האלה, ומפצים על העדר מדיניות".

במהלך השיחה טען גולן כי אל על היא כבר לא "המוביל הלאומי": "זו חברה פרטית שהופרטה, וכשהם גובים מחירים גבוהים הם לא מתחלקים עם המדינה, אז למה יש לסייע להם בעת מצוקה?". בר השיב לדבריו: "עת מצוקה היא לא קושי כלכלי. תחשוב שענף מסחרי מסוים מאבד 60 אחוז מנתח השוק שלו ביומיים. אין לזה אח ורע בעולם. עכשיו תראו, אני מציע להסתכל על זה בצורה יותר פשוטה: דונלד טראמפ אמר שגם דלתא ויונטד הן חברות פרטיות, אבל הם יסייעו לה בחמצן. מי שמבין תעופה ולא ציניות יודע כמה זה חשוב. התעופה הישראלית לא סינית, היא נכס לישראל, ואנחנו עסוקים בלשרוד, אבל נעבור את זה".