אני לא יודעת מה איתכם, אבל לעתים אני תוהה אם כל המציאות שאנחנו חיים בשבועות האחרונים היא אולי רק תסריט גאוני ובדיוני שיצרו לנו מולי שגב והקאסט המבריק של "ארץ נהדרת". כאילו כל המחסור במסכות, המפות האפידמיולוגיות, הטירוף עם הבחירות ואפילו העיסוק המיותר בחתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג (שאלוהים יודע למה הקיום שלה אמור לעניין אותי) – כל אלה פרצו לחיינו בסערה רק כדי שנוכל לשבת מול המסך ולגעות מצחוק כשמנכ"ל משרד הבריאות מונה שוב ושוב את כל המסעדות שכוחות האל שכל מיני חסרי מזל שנדבקו בנגיף ביקרו בהם. 

כן, אין ספק שהפקת "ארץ נהדרת" ידעה את מי לבחור ככוכב השבוע. משה בר סימן טוב – נו, הבחור שכמעט עוקף את אסי ורותם בכמות זמן המסך שקיבל, שחוזר פעם אחר פעם על ההנחיות הבסיסיות לפעולה המורכבת הלא היא שטיפת ידיים. גם בפרק אמש זכה המנכ"ל לזמן מסך לא מבוטל, כשהופיע כמעט לאורך כל התוכנית וסיפק רגעי צחוק קורעים במיוחד. גם ערן זרחוביץ', שהפציע אמש בכמה חיקויים מעולים במיוחד, סיפק את הסחורה כהרגלו: כערד ניר – שלדעתי גם הוא לא מבין מתוקף איזה תפקיד מונה להיות המרגיע הלאומי בתחום הקורונה, כדורון מדלי – שכל הניצחון של נטע היה שווה רק בשביל להביא את דמותו למסך וכדורון נוסף - קביליו, שיחד עם תפקיד מעולה של אלי פיניש כאלי (מה קורה עם השמות שחוזרים על עצמם?) מ"פאודה", ניהלו מבצע ללכידת ישראלי שחזר מספרד ולא נכנס לבידוד. מבריק.

הסירו דאגה מלבכם, גם נציגינו בכנסת קפצו לביקור – הלא תסכימו איתי שפרק של "ארץ" בלי ביבי ושרה הוא לא באמת פרק. הפעם, בשונה מתוכניות רבות בהן העיסוק במשפחת נתניהו לעוס ומאוס – הנוכחות של הזוג הייתה אקטואלית להפליא: הבדיחות על הניקיון (שרה שותה בקבוק אלכו-ג'ל), והפינג פונג המילולי עם גנץ שהסתיים לבסוף בחיכוך ישבנים (בכל זאת, אסור ללחוץ ידיים) וכמובן התפקיד החדש של איימן עודה בגילומי של אמיר שורוש המציין שהוביל את המערכון לכמה פאנצ'ים לא רעים בכלל, וביניהם זה של נתניהו שמודה: "הערבים יכולים להצביע אבל לא להשפיע". Say no more.

ואם רציתם קצת אסקפיזם – מצטערת, לא הפעם. סצנות החוץ של "ארץ" סבבו גם הן סביב הנגיף האימתני אך גוונו במעט אקטואליה "נקייה": מבחן הניקיון של חדשות 12 (שהוא לכשעצמו מגוחך ומשעשע) בדק הפעם את קיומו של הקורונה בצימרים היוקרתיים, שני כהן וברלד גילמו זוג ישראלים אותנטי להחריד שהחל לאגור מוצרים הביתה מהסופרמרקט כאילו הנגיף מאיים להשמיד את כל נייר הטואלט בעולם ואפילו גלעד שליט קפץ להגיד שלום לעת סיום.

אבל יודעים מה? כל הפרק, ואולי גם כל בהלת הקורונה (לא באמת) היו שווים את הגעתם של שני חיקויים פשוט מעולים שהגיעו הערב: ליאור נרקיס בגילומו של אורי לייזרוביץ' ואירית רחמים ששיחקה שני כהן. וואו – אם אכנס לבידוד בימים הקרובים, אין ספק שאני הולכת לצפות בשניים המוכשרים האלה בלופים. היידה, ארץ נהדרת! אם כבר טרפת – אז רק כשאתם ברקע. פאהם?